امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

عدالت و تقوای امام حسین(ع)، سر لوحه راه مسلمانان قرار گیرد

بهارستان یک(پانا)- امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در خطبه‌های نماز جمعه، از ویژگی‌های امام حسین(ع) عدالت و تقوای ایشان را عنوان کرد و او را برترین معلم جهانیان دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۰۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
عدالت و تقوای امام حسین(ع)، سر لوحه راه مسلمانان قرار گیرد

اولین نماز جمعه ماه شعبان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان، عبداللّٰه نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، سردار قربان محمد ولی زاده جانشین فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا(ع) و سایر مسئولین شهرستانی در مصلی امام زمان(عج) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان در خطبه‌های نماز جمعه، اظهارکرد: عدالت، تقوا، تواضع، و غیور بودن از ویژگی‌های امام حسین(ع) هستند که به خوبی در شخصیت ایشان نمایان بود و اگر بی حرمتی‌ای به دین اسلام می‌شد، ایشان سکوت نمی‌کردند و در برابر ظلم و ستم، خالصانه و دلیرانه ایستادگی می‌کردند.

همچنین وی در ادامه گفت: امام حسین(ع) با اینکه امام معصومی بودند و قدرت زیادی داشتند؛ اما خود را بنده‌ خدا می‌دانستند و از خدا، می‌ترسیدند؛ این بدین معنا است ما مسلمانانی که از واقعه‌ کربلا، عبرت گرفته‌‌ایم، لازم است مانند ایشان عمل کنیم؛ زیرا امام حسین(ع)، برترین معلم جهانیان است و عدالت و تقوای آن حضرت، باید سر لوحه‌ راه تمام مسلمانان قرار بگیرد.

همچنین سردار قربان محمد ولی‌زاده در حاشیه خطبه‌های نمازجمعه، گفت: در زمان دفاع مقدس، دشمن اجازه‌ واردات سیم خاردار را به کشور ما نمی‌داد؛ اما اکنون اکثر کشورهای قدرتمند دنیا، از ما درخواست تجهیزات نظامی دارند و حاضرند برای به‌دست آوردن آن، هرکاری انجام دهند، ببینید چطور از آن دوره تاکنون توانستیم پیشرفت کنیم.

ولی زاده در ادامه تاکید کرد: در شادی‌ها و غم‌ها، پاسداران کشور ما در صحنه حضور داشتند و به مردم کشورشان یاری رساندند، از کمک رسانی به هنگام وقوع زلزله تا وقوع سیل و رفتن به مناطق و خانه‌های دورافتاده و صعب‌العبور، و تا حد توان، یاری‌گر هموطنانشان بوده‌اند و خواهند بود؛ زیرا این وظیفه‌ا‌ی است که به خواست خود بر عهده‌ آنان گذاشته شده و لازم است آن را به نحو احسن انجام دهند.

در پایان، به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، به سردار ولی‌زاده تابلو فرش و به تعدادی از پاسداران شهرستان بهارستان لوح تقدیری اهدا شد.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه قبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار