رئیس رویداد چهارسوق:

رویداد چهارسوق برای افزایش امید و انگیزه بین فعالان تعلیم و تربیت برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس رویداد چهارسوق با بیان این نکته که برگزاری این رویداد برای افزایش و تقویت انگیزه بین فعالان و دغدغه مندان تعلیم و تربیت است، گفت در این رویداد امسال ۱۳۰۰ نفر از فعالان امر تعلیم تربیت حضور دارند.

کد مطلب: ۱۳۵۰۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
رویداد چهارسوق برای افزایش امید و انگیزه بین فعالان تعلیم و تربیت  برگزار می‌شود

محمد آذین رئیس رویداد بین المللی تعلیم و تربیت در مراسم برگزاری چهاردهمین رویداد چهار سوق که در محل فرهنگسرای بهمن برگزار شد با اشاره به جزئیات برگزاری این رویداد اظهار کرد: رویداد چهارسوق یک رویداد مهم برای تقویت امید و انگیزه بین فعالان امر تعلیم و تربیت کشور است که هرساله برگزار می شود.

وی افزود: در این رویداد هرسال فعالان و دغدغه مندان امر تعلیم و تربیت از نقاط مختلف کشور حتی از کشورهای اسلامی دیگر کنار هم جمع می شوند تا تجربیات نوآورانه یکدیگر را بشنوند، با هم متصل شوند و یک شبکه سازی بین آنان ایجاد شود، که امسال حدود ۱۳۰۰ نفر از فعالان امر تعلیم و تربیت در این رویداد حضور دارند.

رئیس رویداد بین المللی چهار سوق با بیان اینکه جشنواره چهارسوق در حوزه نوآوری های آموزشی در امر تعلیم و تربیت است، هدف برگزاری این جشنواره را برشمرد و اظهار کرد: هدف اولیه جشنواره چهارسوق، فعالان فعلی تعلیم و تربیت هستند که می توانند با یادگیری رشد پیدا کنند و سپس با یک شبکه سازی افراد بیشتری در این امر درگیر شوند.

در ادامه این رویداد مهدی رضایی دبیر رویداد چهارسوق نیز با اشاره به برگزاری این رویداد به صورت سالانه گفت: رویداد چهارسوق با هدف انتشار ایده های نو در حوزه تعلیم و تربیت شکل گرفته و ۱۳ دوره از این رویداد مهم تاکنون برگزار شده است.

وی در ادامه رویداد چهارسوق را بزرگترین اجتماع کشوری معلمان دانست و افزود: هم افزایی فعالان حوزه تعلیم و تربیت به عنوان یکی از اهداف برگزاری این رویداد مهم است سعی داریم نقاط خلاق، روشن و ویژه را به یکدیگر متصل کنیم.

رضایی با بیان اینکه این رویداد یک شبکه ارتباطی از افراد فعال در حوزه تعلیم و تربیت را ایجاد می کند بیان کرد: در چهاردهمین دوره این رویداد ۱۲ سخنران داشتیم که اقدامات جدید خود را در حوزه تعلیم و تربیت بیان کردند.

دبیر رویداد چهارسوق گفت: در این رویداد ابزارهای مجازی برای ارتباط و شبکه سازی افراد را داریم تا زمینه تبادل تجربیات بین آنان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم چهارسوق آغاز ارتباطات بین افراد باشد درباره نحوه جذب افراد و فعالان حوزه تعلیم و تربیت به چهارسوق گفت: هرساله برای جذب فعالان حوزه تعلیم و تربیت فراخوانی در فضای مجازی منتشر می کنیم تا دغذغه مندان این حوزه در این رویداد مهم مشارکت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار