رئیس اداره سمپاد خبر داد:

برگزاری کارسوق ملی ژنتیک به میزبانی اداره استعدادهای درخشان استان اصفهان

اصفهان (پانا) - رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان از برگزاری ششمین دوره کارسوق ملی ژنتیک به میزبانی این اداره در استان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، احسان صنعتکار رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان این اداره کل در گفت و گو با روابط عمومی، اظهار کرد: کارسوق ملی ژنتیک باهدف آشنایی و توانمندسازی دانش‌آموزان مدارس سمپاد به میزبانی اداره استعدادهای درخشان استان اصفهان در روزهای سوم تا پنجم اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کارسوق‌های دانش‌آموزی، به‌منظور تقویت رویکرد آموزشِ پژوهش‌محور و هدایت دانش‌آموزان به سمت رشته‌های اولویت‌دار علم و فناوری در کشور طراحی شده‌اند، ابراز کرد: این کارسوق فرصتی است تا دانش‌آموزان در محیطی جذاب با علوم و فناوری‌های گوناگون آشنا شوند.

صنعتکارد افزود: در این کارسوق دانش‌آموزان استان‌های اصفهان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، یزد و مرکزی شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: این دوره ششمین دوره برگزاری کارسوق ملی ژنتیک است که به میزبانی شهر گنبدهای فیروزه‌ای برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار