همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع)؛

طرح «خشت خشت تا بهشت» در مدارس سراسر کشور آغاز می‌شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از آغاز طرح «خشت خشت تا بهشت» همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) در مدارس سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح «خشت خشت تا بهشت» در مدارس سراسر کشور آغاز  می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اجرای «خشت خشت تا بهشت» در مدارس گفت: همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) طرح «خشت خشت تا بهشت» در مدارس سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با اشاره به مفاد تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش با ستاد عتبات عالیات افزود: عشق و ارادت روزافزون دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان به ساحت خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) گامی موثر در رابطه با اعتلای فرهنگ اسلامی و معرفی آن به ارادتمندان مکتب اهل بیت(ع) است که یکی از جلوه‌های این ارادت، مشارکت آنان در بازسازی عتبات عالیات است.

باقرزاده با تاکید بر اینکه این طرح همزمان با سوم ماه شعبان میلاد امام حسین (ع)، آغاز می‌شود ادامه داد: دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها می‌توانند برای مشارکت در طرح خشت، خشت تا بهشت وارد سایت https://atabat.org/fa/forms/۴۱ شوند. در بخش پروژه، گزینه «کربلای معلی- ترفیع گنبد مطهر امام حسین علیه السلام به نام پروژه معراج» را انتخاب کنند و به هر اندازه که تمایل دارند در این کار معنوی بزرگ سهیم شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار