معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

حفظ هویت و نشاط دانش‌آموزان ۲ نقطه کانونی مهم در اجرای برنامه‌ها است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، حفظ هویت و نشاط دانش‌آموزان را 2 نقطه کانونی مهم در اجرای برنامه‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حفظ هویت و نشاط دانش‌آموزان ۲ نقطه کانونی مهم در اجرای برنامه‌ها است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی؛ اصغر باقرزاده در نشست با اعضای دبیرخانه اجرایی همایش علمی تخصصی تربیت که با حضور عبدالله صلواتی، معاون فرهنگی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان بخشی از فعالیت ما در این همایش باید ناظر به نیازها، اقدامات را انجام دهیم. بخشی از این نیازها احصای آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: با بررسی‌هایی که انجام شده ۲ نقطه کانونی به عنوان چالش اصلی ما به شمار می‌آیند. این 2 موضوع هویت، نشاط و امیدآفرینی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: هویت انقلابی، جنسیتی، دینی و... دانش‌آموزان مساله بسیار مهمی است که با خدشه وارد شدن به آن دانش‌آموز آسیب می‌بیند و این امری است که متخصصین تربیت بیان کرده‌اند.

باقرزاده، روح حاکم بر برنامه‌ها را تاکید بر این 2 نقطه کانونی دانست و گفت: این نقاط کانونی باید برای برگزاری این همایش مورد توجه باشند لذا محور کار در همایش پیش رو باید نگاه به آینده و نگاه به نقاط کانونی مطرح‌شده باشد.

وی تاکید کرد: هرچه محورهای این همایش با کارهای عمیق‌تر همراه باشد، اثربخشی بیشتری در بر خواهد داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همچنین اضافه کرد: برای کاربردی شدن این همایش لازم است شرکایی را پای کار بیاوریم و به چند معاونت وزارت آموزش و پرورش و شرکای این همایش نقش موثر دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار