معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

راه‌اندازی کانون‌های دانش‌آموزی در نماز جمعه تهران فرآیند حضور کودکان و نوجوانان را در این فریضه الهی تسهیل می‌بخشد

تهران (پانا) - کانون دانش‌آموزی دخترانه نمازجمعه تهران صبح امروز توسط معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی کانون‌های دانش‌آموزی در نماز جمعه تهران فرآیند حضور کودکان و نوجوانان را در این فریضه الهی تسهیل می‌بخشد

ظهر امروز پنجم اسفندماه ۱۴۰۱، کانون دانش‌آموزی دخترانه نمازجمعه تهران، واقع در طبقه دوم شبستان مصلی امام خمینی (ره) توسط اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

باقرزاده ضمن گرامی‌داشت ولادت امام حسین(ع) و فرارسیدن اعیاد شعبانیه، درباره راه‌اندازی این کانون به پانا گفت: دوستان عزیز ما در ستاد اقامه نماز جمعه شهر تهران با خلاقیت و ابتکاری بسیار ستودنی غرفه‌ها را تدارک دیده‌اند تا حضور کودکان و نوجوانان در زمان برگزاری این فریضه الهی تسهیل شود.

وی ادامه داد: این غرفه‌ها محلی است برای انجام بازی‌هایی با فرآیند تربیتی، آشنایی با کتاب و خواندن و آن، برگزاری برنامه‌های هنری و فرهنگی و ساخت انیمیشن‌های مختلف که بسیار برای کودکان جذاب است و قطعا با استقبال آن‌ها مواجه می‌شود‌.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چنین کار ارزشمندی باعث حضور کودکان و نوجوانان در نماز جمعه خواهد شد، اظهار کرد: با انجام این کار ساعت‌های قبل از اقامه نماز جمعه، تبدیل به ساعت‌هایی جذاب برای بچه‌ها خواهد شد و فرایند تربیت نیز پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: خداراشکر این کانون دارای وسعت خوبی است و مربیان بسیار خوبی نیز در این مرکز حضور دارند، ان‌شالله مجموعه معاونت پرورشی در این امر نیک و در جهت توسعه آن مشارکت خواهد داشت.

باقرزاده در پایان تصریح کرد: در سایر استان‌ها نیز با الگوگیری کانون دانش‌آموزی نماز جمعه تهران می‌توانیم شاهد راه‌اندازی مکان‌هایی برای حضور کودکان و نوجوانان در نماز جمعه باشیم؛ البته مربیان نیز باید حضور داشته باشند. در این خصوص آماده همکاری با ستادهای اقامه نماز جمعه در مراکز استان‌ها هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار