معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی؛

کانون‌های فرهنگی و تربیتی محل انتشار فرهنگ و تربیت هستند

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت بسیار زیاد کانون‌های فرهنگی و تربیتی، کانون ها را محل انتشار فرهنگ و تربیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی و تربیتی محل انتشار فرهنگ و تربیت هستند

پناهعلی حسین زاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته کانون های فرهنگی و تربیتی گفت: کانون محلی است که از آن خورشید، نور و گرما منتشر می‌شود و انتظاری که از کانون های فرهنگی و تربیتی داریم این است که فرهنگ و تربیت را به خوبی منتشر کنند، چرا که کانون ها محل انتشار فرهنگ و تربیت هستند.

وی ادامه داد: فرهنگی که مورد نظر تعلیم و تربیت نظام جمهوری اسلامی است، فرهنگی نبوی، فاطمی و حسینی است. هر چقدر در این راستا بتوانیم گام برداریم هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند می‌شویم.

حسین زاده اظهار کرد: کانون ها باید همزمان در مسیری که گام برمی‌دارند، مرکز سیر تربیت را نیز فراهم کنند. بحث تربیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا در تربیت باید بستری فراهم شود تا استعدادهای دانش آموزان در آنجا شناخته شده و شکوفا شود.

وی اذعان کرد: موفقیت ساختنی است نه یافتنی چرا که یکی از ویژگی های افراد موفق این است که در راستای آن استعدادی که دارند سرمایه گذاری کنند.

حسین زاده گفت: یکی از ایرادات بسیار مهم ما این است که آن چیزی که ما می‌خواهیم به دانش آموزان به خصوص نوجوانان ارائه دهیم، آنها قبول نمی کنند و دوست دارند خودشان آغازگر باشند و کارهای خود را با فکر و علایق خود خلق کرده و ارائه دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با تحقق اهداف مورد نظر در راستای کانون های فرهنگی و تربیتی بتوانیم به خوبی به مسئولیتی که بر عهده داریم عمل کنیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار