مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

کلید موفقیت و پویایی اندیشه در امر تربیت است

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت نهاد امور تربیتی، کلید موفقیت و پویایی را اندیشه در امر تربیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کلید موفقیت و پویایی اندیشه در امر تربیت است

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در مراسم تقدیر از کارکنان ستادی حوزه پرورشی و فرهنگی آذربایجان شرقی به مناسبت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، خاطره شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشته و آن دو شهید را بعنوان بنیانگذاران نهاد مقدس امور تربیتی یادآور شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان روز امور تربیتی را روز مهربانی و محبت عنوان کرد و افزود: کلید موفقیت و پویایی اندیشه در امر تربیت است و باید با عمل و کردار درست و تربیت آگاهانه و خالصانه سربازان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جامعه تحول دهیم.

وی با بیان اینکه انتظار از مربیان و متولیان پرورشی به مراتب بیشتر است ادامه داد: متولیان تربیتی، پل ارتباطی با بیرون مدرسه هستند و به تاکید وزیر محترم آموزش و پرورش نباید اجازه دهیم این پل ارتباطی قطع شده و همه چیز به انحصار کلاس خلاصه شود.

پوررادی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و همچنین ولی فقیه را در قالب برنامه های مختلف و با ابتکارات مربیان پرورشی و مسئولین تربیتی در راستای سند تحول بنیادین را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار