اعزام ٢١٠ نفر از دانش‌آموزان زیارت اولی به مشهد مقدس

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی خطاب به زیارت‌اولی‌ها گفت حال خوش شما زیارت اولی‌ها، آرزوی مسئولان آموزش و پرورش برای رشد معنوی شماست.

کد مطلب: ۱۳۴۹۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ٢١٠ نفر از دانش‌آموزان  زیارت اولی به مشهد مقدس

ابوالقاسم اکبری در جمع پسران زیارت اولی بیان کرد: اردوی زیارت‌اولی‌ها حرکت خداپسندانه‌ و مروج تعالی بخش هویت بخشی است و دانش‌آموزانی که تاکنون به زیارت مشهد مقدس نرفته‌اند را به این سفر معنوی و زیارتی اعزام می‌کند. آرزوی بسیاری از بچه‌های مناطق محروم این است که به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شوند اما امکانات و وُسع مالی این اجازه را نمی‌دهد؛ چه خوب است توفیق مسئولیت برگزاری اردوی زیارت‌اولی‌ها توسط سازمان دانش آموزی مهیا شده است.

در ادامه حسین کنعانی، مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی تصریح کرد: تاکنون ۱۳۲ نفر از دانش آموزان دختر در ۱۸ لغایت۲۱ بهمن ماه به این اردو اعزام شدند و هم اکنون ٢١٠ نفر از دانش آموزان پسر به این اردو اعزام می شوند.

کنعانی با بیان اینکه انتظار می رود در این سفر، دانش آموزان با نگاه تربیتی و معنوی به ارزش‌های اعتقادی و مذهبی پی برده و اندیشه و مبانی فکری در مسیر الهی در وجودشان پرورش دهند.

وی افزود: دانش آموزان در اردوگاه ثامن الحجج (ع) مشهد مقدس، حضور پیدا می کنند و این سفر دو روزه است که به یاری خداوند متعال و با همکاری و همیاری سرپرست و مربیان، توفیق زیارتی جذاب و پربار رقم خورده و با شور و شوق دانش آموزان همسو شود و این سفر به نحو احسن انجام بگیرد.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار