مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبرداد؛

اعزام ۹۰ دانش‌آموز پسر (زائر اولی) به مشهد مقدس

کرمانشاه(پانا)مدیرکل آموزش و پرورش استان از اعزام ۹۰ دانش‌آموز پسر (زائر اولی) صبح امروز (۳۰ بهمن‌ماه جاری) به مشهد مقدس خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۹۰ دانش‌آموز پسر (زائر اولی) به مشهد مقدس

سلمان محمدی با اشاره به این‌که این اولین کاروان اعزامی از کرمانشاه به مشهد مقدس در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ است گفت: دانش‌آموزان پسر اعزامی در مقطع متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

محمدی با اشاره به این‌که مدت حضور دانش‌آموزان در مشهد مقدس ۳ روز است اظهارکرد: در حاشیه این سفر زیارتی برنامه‌‌های متنوع فرهنگی نیز برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سفر‌های تربیتی و اردو‌های دانش‌آموزی سابقه‌ای طولانی دارد و موقعیتی جذاب و تاثیرگذار برای نوجوانان و کودکان به شمار می‌آید. همچنین فرصت اوقات فراغت یا اوقات غیررسمی تربیت به دلیل استقبال دانش‌آموزان، معمولا تاثیرگذارتر است و زمینه را برای تقویت تاثیرپذیری در امور تربیتی فراهم می‌کند.

محمدی هدف از برگزاری اردوی زیارت اولی‌ها را ارتقای مسئولیت‌پذیری، مهارت‌آموزی، رشد اجتماعی، کشف و رشد استعدادها، رشد شخصیت و شناخت دوستان در بین دانش‌آموزان دانست و گفت: همچنین این اردوی تربیتی اهداف خاصی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به انس و الفت با اهل‌بیت (ع)، شناخت ارزش زمان و مکان در امور تربیتی و معنوی و نیز شبکه‌سازی بین مربیان و متربیان در سراسر کشور اشاره داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان افزود: بعد از ماه مبارک رمضان نیز ۹۰ دانش‌آموز دختر و ۲۰ دانش‌آموز استثنایی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار