معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره ناحیه یک زنجان:

احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان قبل از پایان سال صادر می‌شود

زنجان (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره ناحیه یک زنجان از صدور احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان قبل از پایان سال صادر می‌شود

خلیل طالب نیا، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 زنجان در گفت‌وگو با پانا آخرین وضعیت اجرای رتبه بندی این ناحیه را تشریح کرد.

آخرین آمار رتبه بندی همکاران شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش ناحیه ۱ زنجان در چه وضعیتی قرار دارد؟

فرآیند رتبه بندی همکاران بدون وقفه و با تلاش ها و زحمات مدیران، ارزیابان و اعضای هیئت ممیزه رتبه بندی در حال پیگیری است. حدود ۲۴۰۰ نفر از همکاران شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان مشمول رتبه بندی هستند که تا این لحظه از این تعداد، احکام ۱۰۳۳ نفر از همکاران محترم صادر شده است. ۱۵۷ نفر از این عزیزان بازنشسته و ۸۸۲ نفر دیگر نیز شاغل هستند. اظهارات و مستندات تعدادی از همکاران نیز در دست بررسی ارزیابان است. همچنین مستندات برخی از همکاران به دلیل قرارگیری در رتبه های بالاتر ، توسط هیئت ممیزه استانی و وزارتی در دست بررسی است که به محض تائید نهایی، احکام این دست از همکاران نیز صادر خواهد شد.

همکاران ناحیه یک زنجان بیشتر در کدام رتبه ها قرار دارند؟

فراوانی صدور احکام رتبه بندی همکاران ناحیه یک زنجان تا این لحظه غالبا در رتبه استادیار معلم بوده است. به گونه ای که از میان ۸۸۲ نفر همکار شاغل که احکام آن ها صادر شده است، ۶۴۲ نفر در رتبه استادیار معلم، ۱۹۹ نفر در رتبه دوم (مربی معلم) و ۴۱ نفر در رتبه یک (آموزشیار معلم) قرار دارند.

چرا احکام صادر شده هنوز در سامانه my.medu.ir قابل مشاهده نیست؟

برای صدور حکم نهایی هر همکار نیاز به صدور چندین حکم که از شهریور ۱۴۰۰ آغاز می شود و اصلاح مجدد این احکام وجود دارد. از این رو امکان این امر وجود داشت که همکاران محترم در مراجعات متعدد به این سامانه، احکامی که هنوز نیاز به اصلاح دارد را به عنوان حکم نهایی خود تلقی کنند و ابهاماتی به وجود بیایید. بنابراین تصمیم وزارتی چنین بود که پس از صدور نهایی احکام کلیه همکاران، احکام در سامانه قابل مشاهده باشد. و به امید خدا پیش از پایان سال همکاران عزیز از رتبه های خود مطلع و احکام خود را دریافت خواهند کرد.

اگر نکته ای مانده بفرمایید.

اجرای فرآیند رتبه بندی نیاز به همراهی همه همکاران داشت و دارد. ضمن تقدیر از سعه صدر، شکیبایی و همراهی همکاران محترم، خواهشمندیم در این روزها از مراجعه به واحد امور اداری جهت پیگیری و اطلاع از رتبه و احکام خود خودداری نمایند تا آخرین مراحل کار نیز با دقت و سرعت بیشتری به پایان برسد. همچنین از معاونین محترم اداره، مدیران، ارزیابان، کارشناسان و کارشناس مسئولان، اعضای هیئت ممیزه رتبه بندی ناحیه به ویژه همکاران محترم امور اداری که در این مدت در ساعات غیرموظف و روزهای تعطیل نیز جهت صدور احکام در اداره حاضر بودند، تشکر و قدردانی می نمایم. همچنین از حمایت ها و همراهی های مدیر محترم آموزش و پرورش ناحیه نیز قدردانی می نمایم و امیدوارم اجرای این فرآیند در نهایت منجر به رضایت و خرسندی همکاران عزیز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار