صد در صد احکام رتبه‌بندی فرهنگیان استان بوشهر صادر شد

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با تلاش جهادی و شبانه‌روزی کارکنان ستادی و ادارات شهرستان‌ها و مناطق، احکام رتبه‌بندی همه فرهنگیان شاغل و پیشکسوت مشمول قانون رتبه‌بندی صادر شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
صد در صد احکام رتبه‌بندی فرهنگیان استان بوشهر صادر شد

علی موحدی صبح امروز در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد اظهار کرد: طرح رتبه بندی معلمان پس از گذشت بیش از یک دهه بلاتکلیفی، به عنوان یکی از وعده‌های صادق رییس جمهور در دولت مردمی ایران قوی اجرایی شد.

وی با اشاره به صدور حکم رتبه‌بندی فرهنگیان افزود: اگر همکاران نسبت به رتبه تعیین شده معترض باشند، می‌توانند با مراجعه به سامانهmy.medu.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

موحدی ادامه داد: در صورتی که گزینه ثبت اعتراض برای برخی از معلمان فعال نشده باشد، این قابلیت در روزهای آتی برای آنها نیز فعال می‌شود.

وی تاکید کرد: از زمان فعال شدن گزینه ثبت اعتراض، همکاران حداکثر تا ۱۰ روز فرصت ثبت درخواست خود را دارند.

موحدی با بیان اینکه اعتراضات با جدیت توسط یک کارگروه تخصصی در هیات ممیزی استان پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: فرهنگیان اگر نسبت به نظر هیات ممیزی استان نیز معترض باشند، اعتراض آن‌ها در هیات ممیزی کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با ادای احترام به ۵۱ شهید سعدآباد تصریح کرد: این منطقه، مهد تمدن و فرهنگ است و انسان‌های بزرگ و فرهیخته‌ای را در دامان خود پرورش داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار