مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

احکام رتبه‌بندی ۵۲۰۰ معلم قزوینی صادر شد

قزوین(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت احکام قطعی رتبه‌بندی ۵ هزار و ۲۰۲ نفر از معلمان استان قزوین صادر شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۹۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
احکام رتبه‌بندی ۵۲۰۰ معلم قزوینی صادر شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، نقی سیاهکالی مرادی، عصر امروز در جلسه هیئت ممیزه رتبه‌بندی استان قزوین که در سالن جلسات ساختمان شهیدقدرت‌الله چگینی برگزار شد، اظهار داشت: از آغاز صدور فرآیند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان تا امروز احکام قطعی رتبه‌بندی 5 هزار و 202 نفر از معلمان استان قزوین صادر شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه 12 هزار نفر از معلمان قزوینی مشمول اجرای قانون رتبه‌بندی می‌شوند، بنابراین تا امروز احکام رتبه‌بندی 43 درصد از معلمان استان قزوین که واجد شرایط رتبه‌بندی بودند، صادر شده است و باقی احکام هم تا نیمه‌ اسفندماه جاری صادر خواهد شد.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: در ضمن تا امروز مدارک رتبه‌بندی حدود 10 هزار نفر از معلمان استان قزوین تأیید شده و احکام رتبه‌بندی حدود 6 هزار و 800 نفر یا در مرحله صدور یا پیگیری برای صدور قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه امکان تغییر رتبه برای معلمان رتبه‌بندی شده بعد از نیمه اسفندماه وجود خواهد داشت، گفت: تلاش می‌کنیم 10 روز زمان برای اعتراض در اختیار معلمان رتبه‌بندی‌شده قرار دهیم تا بتوانند با تکمیل مدارک به رتبه‌های بالاتری دست پیدا کنند و البته این اعتراض‌ها توسط هیئت ممیزه کشوری در وزارت‌خانه آموزش و پرورش بررسی خواهد شد.

سیاهکالی مرادی افزود: معلمانی که رتبه‌بندی شده‌اند، نخستین حقوق بعد از رتبه‌بندی را از اسفندماه دریافت خواهند کرد و مابه‌التفاوت حقوق ماه‌های شهریور، مهر، آبان، آذر، دی و بهمن هم را هم به مرور از اسفندماه دریافت خواهند کرد و اگر اعتبار خاصی اختصاص پیدا کند، امکان پرداخت یکجای کل این مابه‌التفاوت هم وجود دارد.

وی ادامه داد: نگاه آموزش و پرورش استان قزوین به حوزه رتبه‌بندی بازنشستگان هم اشاره کرد و گفت: صدور احکام رتبه‌بندی برای معلمان بازنشسته زودتر از معلمان شاغل شروع شده و تا امروز احکام رتبه‌بندی بیشتر معلمان بازنشسته که در سال 1400 بازنشسته شده‌اند را صادر کرده‌ایم و برای این دسته هم امکان اعتراض و رسیدگی مجدد مهیا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار