مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

جشن تکلیف، جشن ورود نوجوان به ساحت لطف و عنایت خداوند است

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفتجشن تکلیف، جشن ورود نوجوانان به ساحت لطف و عنایت خداوند است.

کد مطلب: ۱۳۴۹۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف، جشن ورود نوجوان به ساحت لطف و عنایت خداوند است

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش؛ زهرا پناهی‌روا با حضور در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان پایه سوم استان کرمان گفت: امروز روز قشنگی است و من خوشحالم در کنار شما و در جشنی که برای بزرگ شدن خودتان گرفته‌اید، حضور دارم.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: جشن تکلیف، جشنی است که شما با خدا دوست می‌شوید و بندگی خداوند و تکالیفی که خدا به شما می‌دهد را انجام می‌دهید.

وی بیان کرد: امروز، روزی است که شما با خواندن نماز و دوستی با خداوند وارد مرحله دیگری از زندگی می‌شوید تا آینده‌ساز کشور باشید.

پناهی‌روا خطاب به دانش‌آموزان تاکید کرد: اگر بتوانید به‌خوبی بندگی خدا را به جا بیاورید، می‌توانید زندگی خوبی برای خودتان بسازید.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران با بیان اینکه دوستی با خداوند می‌تواند آینده‌ و زندگی سالمی را برای انسان بسازد، عنوان کرد: شما می‌توانید با خواندن نماز، دوستان خوبی را در زندگی انتخاب کنید.

وی با تاکید بر اینکه راه زندگی را از شهدا و سیر و سلوک آن‌ها یاد بگیرید، خاطرنشان کرد: جشن تکلیف، جشن تشرف انسان به ساحت لطف و عنایت خداوند است، این ساعات و لحظات را قدر بدانید.

بر پایه این گزارش، آیین جشن تکلیف ۴ هزار دانش‌آموز دختر کرمانی با حضور حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در کرمان، زهرا پناهی‌روا، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان و معلمان در مصلای امام علی(ع) کرمان برگزار شد.

دیدار مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با خانواده شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان کرمان

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در راستای ترویج و تکریم فرهنگ ایثار و شهادت با خانواده شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

پناهی‌روا در حاشیه این دیدارها اظهار کرد: شهیدان زیباترین و فرهیخته‌ترین افراد و بهترین الگو برای تمامی مردم هستند، چرا که در راه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی باارزش‌‌ترین دارایی خود را فدای این مرز و بوم کردند و ما همواره مدیون آن‌ها هستیم و همچنان به لطف خداوند متعال راهشان را ادامه خواهیم داد‌.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند خون شهدا تضمین و حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است.

پناهی‌روا بیان کرد: دیدار باخانواده شهدا به ما درس صبر مقاومت، انسانیت و مسئولیت‌پذیری می‌دهد و ما می‌توانیم وظیفه‌شناسی را از خانواده شهدا بیاموزیم و آن‌ها را به عنوان یک الگوی نمونه و برتر به تمام افراد جامعه بشناسانیم.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر کشور به رشد و بالندگی، عزت و اقتداری رسیده است، همه این‌ها ثمره خون شهیدان است که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، درختی که هم‌اکنون بقدری تنومند و مستحکم شده‌ که دشمنی دشمنان راه به جایی نمی‌برد و همه‌ آن‌ها محکوم به شکست هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار