حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل ورمزیار بیان کرد :

عید مبعث، زمانی برای بازگشت به سوی خداوند

قرچک (پانا) - سخنران مذهبی در شهرستان قرچک با تأکید بر متفاوت بودن عید مبعث مسلمانان با دیگر ادیان، این عید را زمانی برای بازگشت به سوی خداوند خواند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
عید مبعث، زمانی برای بازگشت به سوی خداوند

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل ورمزیار در مراسم جشن عید مبعث ضمن تبریک این روز بزرگ با اشاره به فرمایش امام صادق (ع) در ابتدای سخنان خود اظهار کرد: این شب یکی از برترین شب‌ها و روز ها در طول سال است؛ در این زمان سفارش شده است که زیارت پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) همچنین نماز دوازده رکعتی که در مفاتیح ذکر شده است انجام شود.

وی در ادامه افزود: پوشیدن لباس تمیز و زیبا در این روز سفارش شده است؛ چرا که این عید یعنی بازگشت به سوی خدا و دوری از گناه و معصیت؛ این عید مسلمانان با دیگر ادیان متفاوت است، چرا که به دور از هر گونه لهب و لعب است و همراه با اعمالی است که از امامان به نسل ما رسیده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ورمزیار در اشاره به سخن امام صادق (ع) عنوان کرد: کسی که روز مبعث را روزه بگیرد ۷۰ سال روزه داری کرده است و طبق فرمایش این امام بزرگوار اعمال شب عید مبعث ثواب ۶۰ عبادت را دارد و حاجتش را خداوند مستجاب می کند.

وی در انتها گفت: بهترین ویژگی پیامبر (ص) درس مکارم و اخلاق است که به ما درس زندگی و خوش‌رفتاری می‌دهد ، پیامبر با همه مهربان بود و با نیکی برخورد می‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار