دانش‌آموز بهارستانی در خصوص روز فرخنده مبعث اظهار کرد:

عید مبعث، فرصتی برای شناخت بهتر پیامبر است

بهارستان یک (پانا) - دانش‌آموز بهارستانی، در خصوص روز فرخنده مبعث، این عید را، فرصتی برای شناخت بهتر پیامبر دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۸۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
عید مبعث، فرصتی برای شناخت بهتر پیامبر است

۲۷ رجب روز مبعث است. روزی که پیامبر‌ اکرم (ص) از جانب خداوند به پیامبری مبعوث شدند تا الگویی برای مسلمانان باشند.

محدثه قبادی، دانش‌آموز پایه دهم در خصوص این روز فرخنده اظهار کرد:«مبعث، عیدی بسیار بزرگ برای مسلمانان جهان است و در این روز حضرت محمد (ص) به پیامبری نائل شدند و ما مسلمانان نیز این روز عزیز را جشن می‌گیریم. ما دانش‌آموزان می‌توانیم از این روز درس بگیریم که چگونه مانند پیامبر بندگی کنیم و عزیزترین بنده خداوند شویم.»

وی همچنین ادامه داد:« در این روز می‌توانیم شناخت خود را از پیامبر بیشتر کنیم، تا بتوانیم از ایشان پیروی کنیم و رضایت خداوند را جلب کنیم و بیاموزیم چگونه پاک باشیم و با پدر مادر خود رفتار کنیم.»

النا چالیشگر، دانش‌آموز پایه یازدهم عنوان کرد:« مبعث، روزی است که پیامبر راه سختی را برای هدایت و رستگاری مردم پیش گرفتند. پیامبر اکرم (ص) به مدت ۲۳ سال مردم را به دین اسلام دعوت و راه و روش قرآن را برای مردم بازگو کردند، تا مردم را به بهترین روش، به اسلام دعوت کند.»

چالیشگر در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد:« پیامبر مسئولیت‌های زیاد داشتند که مهم‌ترین آنها دریافت وحی الهی و رساندن آن به مردم بود. روز مبعث پیامبر، روزی است که خداوند راهنمایی را برای دنیای اسلام انتخاب کرد، تا مردم به بهترین نحو اسلام را بپذیرند و به آن ایمان بیاورند.»

در ادامه میلاد طلوعی، دانش‌آموز پایه نهم بهارستانی ضمن تبریک عید مبعث به دانش‌آموزان عنوان کرد:« عید مبعث، روزی خجسته برای جشن گرفتن است، روزی که آخرین پیامبر الهی از جانب خداوند انتخاب شدند تا اسوه‌ فداکاری و عدالت باشند. پیامبر الگویی کامل برای ما دانش‌آموزان هستند و ما باید از ایشان عبادت و بندگی را یاد بگیریم تا در امتحان‌های الهی سربلند شویم.»

همچنین وی ادامه داد:« دانش‌آموزان هرساله، این روز را جشن می‌گیرند تا فراموش نکنند پیامبر برای آنها چه کارهایی انجام داده است، تا در این دنیا و آخرت زندگی خوبی داشته باشند.»

دانش‌آموز خبرنگار: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار