برگزاری گسترده جشن عید مبعث در مدارس قم

قم (پانا) - مراسم جشن عید سعید مبعث به طور گسترده در مدارس استان قم در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۴۹۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گسترده جشن عید مبعث در مدارس قم

مراسم گرامیداشت جشن بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش و مدارس شهر قم و شهرستان های کهک و جعفرآباد و منطقه خلجستان در حال برگزاری است.

بنابر گزارش تعدادی از خبرنگاران پانا در سطح واحدهای آموزشی استان، مراسم جشن بعثت بدلیل تعطیلی واحدهای آموزشی در روزهای گذشته، صبح امروز در بسیاری از مدارس در حال برگزاری است و در مدارس نوبت عصر هم برگزار می شود.

دعوت از مسئولان اداری و سخنرانان مذهبی، مداحی و مولودی خوانی، تقدیر از دانش آموان برگزیده در مسابقات قرآنی، ورزشی، علمی و همراه با اجرای برنامه های شاد و بانشاط، بخشی از مراسم جشن مدارس است که با همت تشکل های دانش آموزی فعال از جمله پیشتازان سازمان دانش آموزی برگزار می شود.

لازم به ذکر است، حضور و پیگیری های گسترده مسئولان عالی رتبه کشوری و استانی در آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها و برگزاری جلسات متعدد با خانواده ها و نمایندگان تشکل های دانش آموزی و...، سبب التیام خانواده ها در مورد سلامت و امنیت در مدارس و کاهش استرس بستری شدن دانش آموزان در بیمارستان ها شده و موجی از شادی و نشاط در کلاس های حضوری را به دنبال داشته است.

خبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار