مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور:

مال و ثروت امانتی الهی است

تهران (پانا) - مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، مال و ثروت را امانتی الهی دانست و گفت باید از خداوند دستانی گره‌گشا طلب کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مال و ثروت امانتی الهی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در گردهمایی مدیران نوسازی مدارس کشور به بیان تجربیات و خاطرات خود در بحث مدرسه‌سازی و آبرسانی در نقاط مختلف پرداخت و گفت: مال و ثروت، امانت الهی است و باید از خداوند دستانی گره‌گشا طلب کرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش والدین در تربیت فرزندان و هدایت آن‌ها به کار نیک اظهار داشت: در زندگی بزرگان مشاهده می‌شود که توجه والدین به بحث نان حلال و برکت در زندگی فرزندان، سبب افز ایش توجه آن‌ها به امور خیریه و کارهای خداپسندانه می‌شود.

اکبر ابراهیمی ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌های خیرین گفت: مردم با شوق و انگیزه در بحث مدرسه‌سازی ورود کردند و ساخت مدارسی مشارکتی را شروع کردند حال باید دولت با پرداخت به‌موقع سهم خود کمک کند تا این مدارس قبل از فرسودگی و ضایع شدن سرمایه‌های خیرین عزیز ساخته شده و در اختیار فرزندان ایران اسلامی قرار گیرد.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به توجه ویژه وزیر آموزش و پرورش به فعالیت‌های حوزه تعلیم و تربیت گفت: درطول عمر خود با وزرای مختلفی کار کرده‌ام اما دکتر نوری از انرژی و همت خوبی در پیگیری امور آموزش و پرورش برخوردار است و به معنی واقعی کلمه، ایشان یک مدیری جهادی است.

این مرد صنعت، نیکوکاری و مدرسه‌سازی در پایان گفت: ما باید از خداوند بخواهیم که به ما فرصت دهد تا بتوانیم به خلق خداوند خدمت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار