مدیر آموزش و پرورش رودهن:

اقدامات خیرین مدرسه‌ساز در حل مشکل تراکم دانش‌آموزی، بسیار کارآمد است

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودهن، از تراکم بالای دانش‌آموزی در این‌منطقه و معضلات مربوط به آن‌خبر داد که فعالیت خیران مدرسه‌ساز به این امر کمک شایان و کارآمدی می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات خیرین مدرسه‌ساز در حل مشکل تراکم دانش‌آموزی، بسیار کارآمد است

زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن، در آیین خشت گذاری زمین زنده‌یاد کیقباد علی یوسفی و همت خیر نیک‌اندیش مدرسه‌ساز فرشاد محمدی در رودهن با حضور فرماندار بخشدار شهردار معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و سایر مسئولین شهری و شهرستانی برگزار شد، گفت: این زمین حدود 32 سال پیش از سوی خیر نیک‌اندیش کیقباد علی یوسفی به آموزش و پرورش اهدا شد و در دهه 80 خشت گذاری آن انجام شد، اما متاسفانه به خاطر دیوار حائل و هزینه سنگین آن مدرسه ساخته نشد و پروژه متوقف شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در شهر رودهن تراکم دانش آموزی بسیار بالا است و سالانه بین 1000 تا 1500 نفر به این جمعیت اضافه می‌شوند، ناچار شدیم به همت مسئولان و مردم معتمد شهر رودهن خاکبرداری را اجرا کنیم؛ در اقدام مذکور یک حرکت جهادی در رودهن اتفاق افتاد و بسیاری از مردم رودهن در این امر خیر مشارکت کردند.

رستمی در ادامه مطرح کرد: حدود 2200 کامیون خاکبرداری انجام شده و ادارات آب و برق، شهردار، بخشدار و نماینده همگی در این پروژه نقش حساس و مهمی داشتند در واقع نتیجه یک مشارکت جمعی و جهادی بود.

مدیر آموزش و پرورش رودهن نیز خاطرنشان کرد: مقرر است در این مکان مدرسه 14 کلاسه ساخته شود، در این راستا 5 میلیارد آورده خیر است و 30 میلیارد اعتبار از سوی سازمان نوسازی به این پروژه اختصاص پیدا خواهد کرد. ضرورت دارد که در رابطه با دیوارکشی اقدامی جهادی توسط مسئولان صورت گیرد تا شاهد هیاهو و نشاط دانش‌آموزان در این مدرسه باشیم.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار