وحیدی در جمع خبرنگاران:

‌آغوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز است

تهران (پانا) - وزیر کشور با بیان اینکه آغوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و هست، گفت اکنون فرصت خوبی است تا افرادی که نادم هستند، ابراز ندامت کنند و این آمادگی برای پذیرش آنها وجود دارد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
‌آغوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز است

احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره عفو محکومان و متهمان ناآرامی‌های اخیر، اظهار کرد: نگاه نظام همواره این بوده است که باید حداکثر تعامل و رافت با مردم داشته باشیم تا هرکسی دچار مشکل شده بتواند مورد بخشش قرار گیرد. کمیته‌های انضباطی دانشجویی در این زمینه سازوکار خود را دارند ولی نگاه دولت این است که کسانی که اشتباهی کرده و به این اشتباه خود معترف هستند، مورد بخشش قرار گیرند.

وی درباره بسته حمایتی از ایرانیان خارج از کشور که رئیس جمهوری بر آن تأکید داشته است نیز بیان کرد: سازوکاری پیش بینی شده تا برای ایرانیان خارج از کشور که متقاضی کارت ملی هستند، این کارت صادر ‌شود و بدون نیاز به حضور آنان در کشور می‌توانند کارت خود را در خارج از کشور دریافت کنند. آغوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده است.

وزیر کشور درباره بارش برف در کوهرنگ و مشکلات ناشی نیز گفت: برف زیادی در کوهرنگ آمده و تقریبا تا ۲.۵ متر برف باریده است؛ همه تلاش می‌کنند تا راه‌ها را باز کنند، ولی حجم برف زیاد است و راه دوباره بسته می‌شود هرچند در روستاها همیشه مشکل بحرانی نداریم. هرچند کار امداد به خوبی پیش رفته است اما زندگی در چادر مثل زندگی در خانه نیست؛ منابع مالی خوبی هم در دولت تصویب شده است، تا بازسازی شروع شود.

وی درباره امکان بازگشت سلبریتی‌های خارج از کشور که در ناآرامی‌ها نقشی داشته‌اند، گفت: آغوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و هست. اکنون فرصت خوبی است تا آن دسته که دچار هیجان شده و اقداماتی انجام داده‌اند که الان نادم هستند، ابراز ندامت کنند و این آمادگی برای پذیرش آنها وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار