رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان:

خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و مردم هستند

شیروان (پانا)- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان در دیدار حضوری با جمعی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر اظهار داشت: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و مردم هستند

کد مطلب: ۱۳۴۸۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و مردم هستند

ابراهیم عباسپور گفت: خدمت‌رسانی به خانواده های معظم شاهد، زمینه ساز گسترش فرهنگ ایثار و پایداری در جامعه است و خدمت به آنان اقدامی فرهنگی و ارزشمند است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و حماسه های ایثارگران گفت: رسیدگی به امور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر افتخار بزرگی است که باید همراه با عشق به خدمتگزاری انجام شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد مردم افزود: این دیدار ها ادای دین به ارزشهای انقلاب است و وظیفه همه ما این است که حافظ و پیرو خون شهدا باشیم.

عباسپور با بیان اینکه دیدار و تکریم از خانواده های معظم شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود اظهار داشت: این آرامش و امنیت امروز کشور را مرهون خون همه شهدا و ایثارگران هستیم و این تجلیل بخش کوچکی از وظایف ما محسوب می‌شود و لذا همیشه باید قدردان این بزرگواران باشیم.

در این دیدارها تابلو فرش هایی مزین به آیات الهی از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تقدیم خانواده معظم شهیدان گرانقدر موسی الرضا داودپور، مرتضی اسماعیل پور, حمید کرمانی، علی توفیقی و جانباز 70 درصد یوسف یوسفی آزاد شد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار