در دیدار مسئولان آموزش و پرورش منطقه یک با خانواده شهیدان اسماعیلی عنوان شد

خانواده‌های شهدا مایه افتخار و تجلی‌گر رشادت دلیرمردان دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند

تهران(پانا)- مسئولان بسیج و امور شاهد منطقه یک در دیدار با خانواده شهید از جایگاه رفیع شهدا گفتند و تاکید کردند؛ شهدا بر سر پیمان خود با خدا ماندند ، ما هم باید برسر پیمانی که با شهدا بستیم بمانیم تا شرمنده آن ها نشویم.

کد مطلب: ۱۲۳۲۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌های شهدا مایه افتخار و تجلی‌گر رشادت دلیرمردان دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند
یکشنبه ٣٠ آبان ماه به مناسبت هفته بسیج و روز تکریم از مادران و خانواده های شهدا و جانبازان، آرش ساکی؛ کارشناسی امور شاهد، مهدی سمایی؛ مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، جوادحمزه؛ مسئول کارپردازی خلیل ارجمندی مسئول روابط عمومی با خانواده شهیدان اسماعیلی که شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بودند؛ دیدار کردند.
در این دیدار صمیمانه، ساکی مسئول کارشناسی امور شاهد و ایثارگران ضمن گرامیداشت یاد، نام و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای جنگ تحمیلی و مدافعین حرم، به مادرشهید گفت: برای ما، به خصوص جوانان دعا کنید. شهدا با خدا معامله کردند. عاشقانه و صادقانه زندگی کردند.
همچنین سمایی مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در ادامه افزود: ما را دعا کنید که عاقبت بخیر شویم. فرزند ان شما و برادر عزیز شما عاقبت بخیر شدند. این عزیزان به شهادت رسیدند که ما در امنیت، آرامش و آسایش باشیم. دعا کنید که ما فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم. شما خانواده های شهدا مایه افتخار ما و تجلی رشادت دلیرمردان دفاع مقدس و مدافعان حرم هستید.
سپس مادر شهیدان اسماعیلی از فضایل اخلاقی، اعتقادی شهدایش سخن گفت و در ادامه خاطراتی از شهید امیر اسماعیلی و همچنین خاطرات حضورشهید احمد اسماعیلی در سوریه را از زبان همرزمان شهید بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار