وزیر آموزش و پرورش:

جایگاه کشور در فناوری‌های نوین از سوی دانش‌آموزان ارتقا پیدا خواهد کرد

تهران (پانا) -وزیر آموزش و پرورش در بازدید از اولین نمایشگاه دستاوردها و طرح‌های پژوهشی دانش آموزان سمپاد گفت جایگاه کشور در فناوری های نوین و حوزه‌های علمی دیگر از سوی دانش آموزان ارتقا پیدا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه کشور در فناوری‌های نوین از سوی دانش‌آموزان ارتقا پیدا خواهد کرد

یوسف نوری در بازدید از اولین نمایشگاه دستاوردها و طرح‌های پژوهشی برتر دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوره اول و دوم سمپاد با اشاره به شعار نمایشگاه؛ "هر نیاز کشور، یک سمپادی آماده اثر گذاری" و برگزاری آن در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، اظهار کرد: گاهی در جامعه به گونه‌ای به دانش آموزان نگاه می‌کنیم که ظرفیت بالایی ندارند، اما با مشاهده کارهای پژوهشی آن‌ها متوجه می‌شویم، اختراعات جامعه، حاصل کار همین دانش آموزان و مربیان است.

وی ضمن تبریک به دست اندرکاران این نمایشگاه و به ویژه دانش‌آموزان پژوهش‌گر، مربیان و اولیا آن‌ها بیان کرد: در این نمایشگاه شرکت کنندگان در حوزه‌های مختلف دستاوردها و پژوهش های بدیع و اختراعات جذابی داشتند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر حضور نسل نوجوانان از متوسطه دوره اول و دوم در این رویداد پژوهشی، این نمایشگاه را از سایر نمایشگاه‌ها متمایز دانست و تصریح کرد: این دانش‌آموزان از سرمایه‌های علمی و فناوری آینده ما هستند و از هیئت دولت و مراکز علمی و پژوهشی تقاضا دارم از این نمایشگاه دیدن کنند و مطمئن باشند دستاوردهایی کسب خواهند کرد و به شعار "ما می‌توانیم" پی خواهند برد.

نوری با بیان اینکه جایگاه کشور در فناوری‌های نوین و حوزه‌های علمی دیگر از سوی دانش آموزان ارتقا پیدا خواهد کرد، عنوان کرد: سازمان ملی استعدادهای درخشان زمینه‌های لازم را برای اجرای نمایشگاه‌های دانش آموزی در مرحله اول به صورت قطبی و پس از آن به صورت استانی فراهم کند تا نتایج بهتری را از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار