وزیر آموزش و پرورش:

آموزش معلمان ابتدایی به توسعه مهارت‌های قرآنی دانش‌آموزان کمک خواهد کرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت آموزش معلمان قرآن به معلمان دوره ابتدایی گفت آموزش معلمان ابتدایی به توسعه مهارت‌های قرآنی دانش‌آموزان کمک خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش معلمان ابتدایی به توسعه مهارت‌های قرآنی دانش‌آموزان کمک خواهد کرد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ یوسف نوری در پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور گفت: باید مدارس و مراکزی برای بهره‌مندی مؤسسات قرآنی مشخص شود. این موضوع باید طی چند مرحله انجام شود و در گام نخست بهتر است از مراکز دارالقرآن‌ها شروع شود.

وی با اشاره به اجرای طرح اتقان از سوی معاونت آموزش ابتدایی که هدفگذاری خوب و مطلوبی بوده انجام داده است، افزود: معلمان ابتدایی اگر از آموزش قرآن برخوردار باشند، قطعاً دانش‌آموزانی که فارغ‌التحصیل می‌شوند نیز قرآن را یاد می‌گیرند. این امری لازم است و معتقدم طرح اتقان، طرح منسجمی است. البته لازم است بعدها این طرح و آموزگاران شرکت‌کننده در آن ارزیابی شوند تا بررسی شود چه میزان به اهداف طرح نزدیک شده‌ایم.

نوری ادامه داد: مراکز دارالقرآن‌ها با حداکثر ظرفیت برای کار آمادگی دارند و اگر مؤسسات قرآنی در کنار دارالقرآن‌ها فعالیت‌ کنند، شاهد افزایش و ارتقای کیفی و کمی سطح فعالیت آن‌ها خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار