افتتاح هنرستان خیرساز ۱۲ کلاسه شهدای شمخانی در شهرستان خرمشهر

تهران (پانا) - با حضور وزیر آموزش و پرورش هنرستان خیرساز ۱۲ کلاسه شهدای شمخانی در شهرستان خرمشهر افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح هنرستان خیرساز ۱۲ کلاسه شهدای شمخانی در شهرستان خرمشهر

یوسف نوری امروز در آیین افتتاحیه هنرستان ۱۲ کلاسه خیرساز شهدای شمخانی که اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است، شرکت کرد.

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح این مدرسه خیرساز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو زیر ساخت کالبدی و تجهیزات و یک زیرساخت نرم داریم که این زیرساخت برای انجام امر تعلیم و تربیت است‌.

وی افزود: در زیرساخت‌های کالبدی و تجهیزاتی، بخشی از مدارس حاشیه شهر خرمشهر، علی‌رغم اینکه بازسازی انجام شده است اما زمان زیادی از آن می‌گذرد و نیازمند مقاوم‌سازی یا تخریب و بازسازی است و این‌ها در دستور کار قرار می‌گیرند.

یوسف نوری گفت: در مذاکره‌ای با معاون اقتصادی ریاست جمهوری، تلاش زیادی برای مناطق این چنینی انجام شده است و امیدواریم زودتر نتیجه بگیریم. به واسطه اینکه تحولی است در ماده ۶۳ برنامه ششم توسعه؛ بخشی از آن در حدود ۱۱۷ میلیون یورو در این دولت پس از کسر سهم صندوق به ما داده شد و کار در حال انجام است که بخشی از این نقایص را برطرف می‌کند.

گفتنی است، مساحت این مدرسه ۲ هزار مترمربع و زیر بنای این طرح یکهزار و یکصد مترمربع است. این مدرسه از سوی موسسه خیریه شهدای شمخانی احداث و تجهیز شده است و از ۱۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته به ساخت و تجهیز این آموزشگاه ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مدرسه و مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز این مدرسه هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار