مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

کانون‌های فرهنگی هنری، پاتوق تخصصی هنرهای آوایی و هنرهای نمایشی هستند

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت کانون‌های فرهنگی هنری، پاتوق تخصصی هنرهای آوایی و هنرهای نمایشی هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۷۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی هنری، پاتوق تخصصی هنرهای آوایی و هنرهای نمایشی هستند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی؛ عباس مهاجر با اشاره به سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی - تربیتی در روز ۳۰ بهمن ماه اظهار کرد: پوستر سی و سومین سالروز تاسیس و هفته کانون‌های فرهنگی - تربیتی منتشر شده و مدیران کانون‌ها باید تا ۷ اسفندماه پوستر را در پروفایل کانون‌ها قرار دهند.

وی، برنامه‌های در دست اقدام کانون‌های فرهنگی - تربیتی را برشمرد و افزود: کانون‌ها باید محل تولید محتوای جذاب برای شبکه‌های اجتماعی به کمک دانش‌آموزان و محل دورهمی و پاتوق فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان در اوقات فراغت باشند.

مهاجر همچنین اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری، پیشخوان خدمات فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی هستند که باید محل رویدادهای جذاب فرهنگی هنری قرار بگیرند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی این کانون‌ها را پاتوق تخصصی هنرهای آوایی و هنرهای نمایشی و محل شناسایی علایق و استعدادهای دانش‌آموزان همچنین مجری طرح کانون مدرسه و اجرای طرح‌های تحولی دانست.

وی در ادامه، محور فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی - تربیتی را برگزاری جشنواره کارینو (فرهنگی هنری و دستاوردهای کانون‌ها، کارگاه‌های مهارتی آموزشی، اجرای فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان، برگزاری جُنگ‌های شادی و برنامه‌های عمومی و مناسبتی، اجرای برنامه جوانه‌ها، اجرای فعالیت‌ها در باشگاه‌ها، انجمن‌ها و نگارخانه‌ها اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار