حجت الاسلام و المسلمین محمد برمایی:

کانون‌های فرهنگی تربیتی فرصتی برای رشد و تعالی نوجوانان هستند

تهران (پانا) - حجت الاسلام و المسلمین محمد برمایی کانون نوجوانان را مکانی برای تعالی و نیز سکویی برای دیده شدن نیازهای نوجوانان و برآورده سازی خواسته‌های آنان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی تربیتی فرصتی برای رشد و تعالی نوجوانان هستند

حجت الاسلام و المسلمین محمد برمایی در حاشیه برگزاری اولین جلسه کانون نوجوانان با عنوان «با شما برای شما» در گفت و گو با پانا گفت: کانون نوجوانان یک امکان و فرصت برای رشد نوجوان و دانش آموزان ایرانی بوده و نیز مکانی است برای تعالی؛ و در واقع این کانون سکویی است برای دیده شدن نیازهای نوجوانان و برآورده سازی خواسته های آنان و برنامه های آن باعث ایجاد انگیزه و رقابت بین نوجوانان و دانش آموزان خواهد شد.

برمایی تصریح کرد: جذابیت کانون نوجوانان به این است که خود نوجوانان و نونهالان مدیریت و کار های اجرایی این کانون را بر عهده دارند و بی هیچ واسطه ای نظرات و خواسته ها خود و دوستان خود را به سمع و نظر مسئولین در تمامی حوزه رسانده و انتقال می دهند اما نوجوانان نباید فراموش کنند که از تجربیات و توصیه های بزرگتر های محلات و مناطق استفاده کنند تا در این مسیر با نیروی جوانی و تجربیات مسن ترها حرکت کنند. البته خلا این نوع از کانون ها بسیار احساس می شود که امیدواریم کانون نوجوانان گسترش پیدا کند و در تمامی محله ها یک کانون نوجوانان وجود داشته باشد و اعضای بیشتری در آن حضور پیدا کنند.

وی سپس افزود: نوجوانان عضو این کانون با حضور فعال و دعوت از دوستان خود برای پیوستن به کانون های نوجوانان قدم بزرگی برای تحقق اهداف کانون برداشته اند و تقاضای من از دوستان نوجوان خودم این است که این کانون را به هر کدام از دوستان خود که می‌توانند معرفی کنند تا اندیشه های بیشتر و بهتری در تمامی بحث ها مطرح بشود.

برمایی ادامه داد: در کانون نوجوانان هر نوجوان با هر فکر و اندیشه و با هر سلیقه آزادانه اندیشه های خود را با دوستان خود در میان می گذارند و به تعالی و پیشرفت دیگر دانش آموزان و حل شدن مشکلات شهر کمک می‌کنند که خود این نکته برگ زرین دیگری از این کانون است.

وی ادامه داد: ارزش این کانون به این است که تشکیل این کانون و ادامه یافتن فعالیت های آن با تلاش نوجوانان دهه هشتادی محقق شده است که نسل دوم انقلاب اسلامی هستند. نوجوانانی که سرشار از انرژی و ایده اند و هر کدام از این ایده ها می تواند مشکلات بزرگی از جامعه را رفع کنند. کانون نوجوانان محفلی است برای دورهم جمع شدن نوجوانان که ایده ها و هر صحبت خود را بدون هیچ گونه واسطه ای به مسئولان برسانند.

دانش آموز خبرنگار: امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار