معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

معلم تربیت بدنی فرصت‌های تعمیق یک زندگی سالم را برای افراد فراهم می‌آورد

شهرری (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران فعالیت‌های تربیت بدنی فرصت‌های تعمیق تفکر برای ایجاد یک زندگی سالم را برای افراد فراهم می‌آورد و این مهم اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه، معلمان درس تربیت بدنی، وظایفی را که درس تربیت بدنی مشخص کرده اجرا کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۷۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
معلم تربیت بدنی فرصت‌های تعمیق  یک زندگی سالم را برای افراد فراهم می‌آورد

رضا امیدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در کارگاه آموزشی، توانمندسازی معلمان تربیت بدنی ناحیه دو شهرری گفت: ورزش در جامعه موجب شادی، انرژی و سلامت است و نیروهای تربیت بدنی در مدارس خمیرمایه ی ایجاد این وضعیت هستند.

وی به مربیان تاکید کرد: همان طور که به وضعیت جسمانی و سلامت فیزیکی دانش آموزان اهمیت می دهید، می بایست با همکاری معاونین و مربیان پرورشی به تربیت روحی دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشید.

امیدی با تأکید بر لزوم توانمندسازی معلمان تربیت بدنی، گفت: تحقق این هدف مستلزم این است که سرگروه‌های درس تربیت بدنی، تمامی دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های این حوزه را بدانند و با نظام جامع ارزشیابی درس تربیت بدنی به طور کامل آشنا باشند.

وی افزود: حوزه یادگیری تربیت بدنی یکی از یازده حوزه یادگیری برنامه درسی ملی می‌باشد و هدف این درس برقراری سلامتی کامل جسمانی،روانی،شناساندن روش‌های درست فعالیت‌های جسمانی و ارتقای توانمندی‌های بدنی و تبیین روش‌های تفریحی سالم در دانش آموزان است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های تربیت بدنی فرصت‌های تعمیق تفکر برای ایجاد یک زندگی سالم را برای افراد فراهم می آورد و این مهم اتفاق نمی افتد مگر اینکه شما، معلمان درس تربیت بدنی،به عنوان نمایندگان و سفیران این درس و پل ارتباطی بین اداره،دانش آموزان و اولیای آنان بتوانید به نحو احسن وظایفی را که درس تربیت بدنی مشخص کرده اجرا نمایید.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار