نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی :

انقلاب ریشه در دل مردم دارد و امروز نشان دادند انقلابشان آسیب‌پذیر نیست

شهرری(پانا)- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت، انقلاب ریشه در دل مردم دارد و امروز نشان دادند انقلابشان آسیب‌پذیر نیست.

کد مطلب: ۱۳۴۶۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب ریشه در دل مردم دارد و امروز نشان دادند انقلابشان آسیب‌پذیر نیست

سیدعلی یزدیخواه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرری طی سخنانی به تلاش ضد انقلاب برای بازگشت به کشور و شکست این انقلاب شکوهمند اشاره کرد و گفت: ۴۴ سال گذشت و ضدانقلاب از همان اوایل فکر می‌کرد که برمی گردد، اما هرگز وفق نشد و موفق نیز نخواهد شد.

وی گفت: مسئولان لانه جاسوسی در اردیبهشت ۵۸ یک نامه به واشنگتن می‌فرستند و می‌نویسند چون تهران مرکز جاسوسی در منطقه است اجاره بدهید اسناد را بسوزانیم اما واشنگتن جواب می‌دهد تا ۶ ماه دیگر برمی گردیم اما نتوانستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰۰ توطئه دشمنان علیه مردم ایران داشتند اما مردم با اطاعت از امام و رهبری توطئه‌های آن‌ها را نقش برآب کردند، چرا که مردم بصیر ایران اسلامی در فتنه کوی دانشگاه ۷۸ و قائله ۸۸ و در آشوب‌های سال ۹۶ و ۹۸ و فتنه امسال خوش درخشیدند.

یزدی‌خواه اضافه کرد: آمریکا روز به روز توطئه‌هایش را تغییر می‌دهد، اما امام راحل فرمود که ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم و مقام معظم رهبری گفتند شما پیروزید و استکبار جهانی و اسرائیل در حال نابودی و افول قدرت هستند، همه این توفیقات برای توکل به خدا و ولایتمداری شما است.


خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار