معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو شهرری:

جشن تکلیف، سرآغاز یادگیری عبادت پروردگار است

شهرری دو (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو شهرری، جشن تکلیف را سرآغاز یادگیری عبادت پروردگار و نقطه عطفی در زندگی دینی دانش‌آموزانی دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۸۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف، سرآغاز یادگیری عبادت پروردگار است

سید رحیم جعفری، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو شهرری در مراسم جشن تکلیف دختران آموزشگاه آل‌یاسین، با تبریک سن تکلیف به دانش‌آموزان در رابطه با بحث بایدها و نبایدهایی که دانش‌آموزان باید در این سن مورد توجه قرار دهند و تاکید به اهمیت جایگاه حجاب و عفاف برای دختران، بیان کرد: اگر از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات تلاش شود هیچ گاه فرد اسیر هوای نفس نمی‌شود.

وی با اشاره به این که این روز، روزی مبارک و به یادماندنی در خاطرات دانش‌آموزان است، افزود: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است و خانواده و والدین می‌توانند با کمک مجموعه‌های فرهنگی، وظایف دینی را برای آنها تبیین کنند.

جعفری اظهار کرد: در فرهنگ انسان‌ساز نماز، رعایت حجاب اسلامی و مقیدبودن به آموزه‌ها و دستورات دینی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید به بهترین شکل به دانش‌آموزان دختر آموزش داده شود.

وی با تأکید بر این که نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خدا است، افزود: دانش‌آموزان اگر از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنند، از لحاظ سلامت روان، دارای روح و روانی متعالی‌تر و دارای آرامش و خوشبختی قابل قبولی هستند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو شهرری بیان کرد: امسال تمام مدارس ما در برگزاری جشن تکلیف پرشور و پویا بودند.


خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار