استقبال دانش‌آموزان قمی از پویش کتابخوانی «هیس‌طوری»

قم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از استقبال دانش‌آموزان این استان از پویش ملی کتابخوانی «هیس‌طوری» خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
استقبال دانش‌آموزان قمی از پویش کتابخوانی «هیس‌طوری»

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بی‌گمان، کسانی که در وادی پیشرفت‌های گوناگون گام‌های بلند برداشته‌اند، هرگز با کتاب‌خوانی بیگانه نبوده‌اند، بلکه مطالعه را همواره ضروری می دانند.

وی با معرفی پویش «هیس طوری» گفت: این پویش عنوان یک مسابقه ملی کتابخوانی برای دهه هشتادی‌ها است تا با مطالعه مجموعه ۱۵ جلدی کتاب‌هایی با عنوان «سرگذشت استعمار»، با آنچه که در تاریخ استعمار روی داده است، آشنا شوند.

امینیان با اشاره به اینکه نخستین دوره پویش ملی کتابخوانی هیس‌طوری با استقبال دانش‌آموزان قمی در حال پیگیری است، عنوان کرد: دانش آموزان برای شرکت در این پویش می‌توانند به سامانه Hisstori.ir مراجعه و نسبت به تهیه کتب مربوطه با تخفیف ویژه اقدام کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان قم ادامه داد: دانش آموزان پس از مطالعه کتاب در آزمون ساده ای که طراحی شده شرکت می کنند و در چهار قالب، ساخت پادکست یا عکس‌نوشت، نقاشی کمیک و تصویر سازی کنشگری کرده و در پایان از جوایز متعدد این پویش بدون قرعه کشی بهره مند می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار