مراسم اختتامیه پویش کتابخوانی «شهید زین الدین» در قم برگزار شد

قم(پانا)- مراسم اختتامیه پویش کتابخوانی سردار شهید مهدی زین الدین همزمان با ایام عید غدیر با حضور دانش‌آموزان برگزیده و اولیا در خانه موزه شهیدان زین الدین قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اختتامیه پویش کتابخوانی «شهید زین الدین» در قم برگزار شد

مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان پویش کتابخوانی سردار شهید مهدی زین الدین در خانه موزه شهیدان زین الدین در قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار حاج حسین کاجی مدیرعامل موسسه فرهنگی حماسه 17 خاطراتی را از شهدای سادات و نیز اهتمام شهید زین الدین به نماز اول وقت و قرائت قرآن بازگو کرد.

همچنین حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با یادآوری خاطره حضور در قم و دیدار با حاج عبدالرزاق زین الدین پدر بزرگوار شهید زین الدین و دریافت کتاب از وی، از خانواده ها خواست تا دانش آموزان را بیش از پیش با سبک و سیره شهدا آشنا و همراه کنند.

در پایان با حضور سردار کاجی، حجت الاسلام امینیان و سید علیرضا دادمرزی مدیر سازمان دانش آموزی استان قم از دانش آموزان برگزیده پویش کتابخوانی سردار شهید مهدی زین الدین با اهداء هدایایی تجلیل شد؛ همچنین حاضران در مراسم، از بخش های مختلف خانه موزه بازدید کردند.

پویش کتابخوانی شهید مهدی زین الدین در 6 ماهه دوم سال گذشته به همت انتشارات حماسه یاران، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان قم برگزار شد.

در این پویش بیش از 1400 دانش آموز پایه ششم ابتدایی و مقطع اول متوسطه در سطح استان شرکت کردند و از این تعداد، 800 دانش آموز حائز شرایط شرکت در قرعه کشی شده و نهایتا 100 نفر به عنوان برگزیده نهایی معرفی شدند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار