مقتدایی در گفت‌و‌گو با پانا:

اجرای سند تحول بنیادین نیازمند شکل‌گیری همتی عظیم و عزم مشترک در کشور است

اکنون زمان آن است که در فصل بودجه کودکان، نوجوانان و جوانان کشور مورد توجه ویژه قرار گیرند

تهران (پانا) - یک عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک همت عظیم و عزم مشترک در کشور باید شکل بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سند تحول بنیادین نیازمند شکل‌گیری همتی عظیم و عزم مشترک در کشور است

عباس مقتدایی در گفت‌و‌گو با پانا ‌بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید و اظهار کرد: «کوتاهی‌های سال‌های گذشته در اجرایی‌کردن سند تحول بنیادین، روند حرکتی این نهاد مهم را دچار اخلال کر‌ده است. ما تحرک افزون‌تر ‌شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای آموزش و پرورش و سایر نهادهای دست‌اندر کار را توقع داریم.»

وی افزود: «اکنون زمان آن است که در فصل بودجه، در مبحث آموزش و پرورش، نونهالان، کودکان، نوجوانان و جوانان کشور مورد توجه ویژه قرار بگیرند. فقط پوسته‌ای از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرایی شده است و هنوز نتوانسته‌ایم‌ به لایه‌های درونی این سند که یک ضرورت است، عمل ‌و آن را عملیاتی، تعقیب و پیگیری کنیم.»

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه مسئولان مر‌بوطه نباید فرصت‌های پیش رو را از دست دهند، گفت: «نمایندگان مجلس آمادگی کمک به آموزش و پرورش را دارند اما واقعیت این است که یک همت عظیم و عزم مشترک در کشور باید شکل بگیرد. اگرچه رگه‌هایی از آن قابل مشاهده است اما عزم مطلوب محقق نشده است و تذکرات دلسوزان کشور در این خصوص بر زمین مانده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار