افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه گازرسانی در گناوه

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه گازرسانی با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در شهرستان گناوه در دهه فجر امسال گناوه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه گازرسانی در گناوه

احمد محمدی زاده در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی شهرستان گناوه اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در واقع پیروزی جبهه حق بر باطل بود و در دهه فجر باید خدمات نظام اسلامی به مردم را به خوبی تبیین کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین افزود: مقایسه عملکرد و خدمات نظام اسلامی به مردم با دوران پیش از انقلاب، نشان دهنده حجم عظیم خدمات‌رسانی در نظام جمهوری اسلامی است و باید این خدمات به مردم اطلاع‌رسانی شود که رسانه‌ها در این مسیر نقش ویژه‌ای دارند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امروز در گناوه و دیلم، طرح‌ها و پروژه‌های متنوعی در حوزه‌های گردشکری، آبرسانی، برقرسانی، گازرسانی، صنعتی و تولیدی و درمانی و ...افتتاح و یا اجرایی شدند و روند خدمت‌رسانی باید تداوم یابد.

محمدی زاده تصریح کرد: دولت با خدمات جهادی در راستای رضایت‌مندی مردم گام برداشته و بحمدالله روز به روز نیز این خدمات گسترده‌تر شده است.

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه گازرسانی با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در گناوه خبر داد و گفت: اکنون بخش زیادی از جمعیت استان از گاز برخوردار هستند و بزودی تمام جمعیت استان از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار