فرمانده سپاه مراغه:

جایگاه امروزی انقلاب اسلامی در سایه پیروی از آموزه های دین اسلام است

مراغه (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه مراغه در همایش بسیجیان فجر آفرین ، نقش دین اسلام در انقلاب اسلامی را اساسی و بنیادین خواند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه امروزی انقلاب اسلامی در سایه پیروی از آموزه های دین اسلام است

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در همایش بسیجیان فجر آفرین مراغه و تجلیل از منتخبین والیبال در جام شهدای فجر گفت: مردم و به ویژه جوانان علاوه بر این موفقیت‌ها باید با ابعاد مختلف انقلاب اسلامی از جمله شخصیت وارسته امام راحل نیز بیش از پیش آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه به دشمنی استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: ما ایران قوی هستیم و اگر ناکارآمد بودیم، این همه هجمه علیه ما وجود نداشت؛ انقلاب ما در سایه مکتب اسلام، تمدن‌سازی کرده که مصداق بارز آن پیاده‌روی اربعین است و دشمن از همین موضوعات واهمه دارد.

حیدری همچنین در جمع بسیجیان پایگاه شهید بهشتی پهرآباد حوزه نصر۴ تصریح کرد: امروز بر اساس آمار بانک جهانی به برکت انقلاب اسلامی در بخش های مختلف علمی و نظامی و پزشکی و رفاهی پیشرفت های بی نظیری به دست آورده ایم و این ها نشات گرفته از آموزه های دین اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به واسطه همین دین مبین اسلام در ردیف هشت کشور هسته‌ای جهان قرار گرفته است، بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ۹۸ درصد مردم از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند و شبکه خانگی گازرسانی در سطح دنیا فقط در کشورمان وجود دارد.

وی خطاب به بسجیان نسل انقلاب تا بسیجیان دهه نودی حاضر در مراسم، به پیشرفت‌های چشمگیر در رشته های پزشکی نیز اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی امروز موشک نقطه زن دارد و به راحتی می‌گوید که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه با بیان اینکه پیشرفت‌های جمهوری اسلامی باید بیش از پیش به مردم نقل شود، اضافه کرد: گاهی ناکارآمدی‌های برخی از مسئولان موجب می‌شود تا دشمن روی نقاط ضعف ما انگشت بگذارد و شبهه‌افکنی کند؛ بر همین اساس مسئولان باید با مردم گفت‌وگو کرده و دلایل دشمنی‌ها را تبیین کنند.

شایان ذکر است آیین تکریم و معارفه فرماندهی گردان امنیتی امام علی (ع) نصر4 مراغه، تجلیل از تیم قهرمان مسابقات والیبال و قهرمانان سایر رشته های ورزشی در سطوح استانی و کشوری و نیز اهدای یادبود به دانش آموزان بسیجی گروه نسیم ولایت دبستان طالقانی پهرآباد به پاس اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان مراغه از دیگر بخش های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار