علیرضا کریمیان:

سُکان کشتی حرکت در مسیر اسلام، در دستان رهبر معظم انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، طی بازدیدی از بیمارستان در حال افتتاح خیرساز کودکان حکیم در جمع مدیران مدارس منطقه ۱۸، سُکان کشتی حرکت در مسیر اسلام را در دستان رهبر معظم انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۵۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سُکان کشتی حرکت در مسیر اسلام، در دستان رهبر معظم انقلاب اسلامی است

علیرضا کریمیان، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با همراهی منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ و‌ مدیران مدارس این منطقه ضمن حضور در بیمارستان در حال افتتاح خیرساز کودکان حکیم، از قسمت ها و بخش های مختلف بیمارستان بازدید کردند.

علیرضا کریمیان در جمع مدیران مدارس بیان کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان خیرساز است، توفیق بسیار بزرگی نصیب خیر شده است تا بتواند این بیمارستان را در جنوب شهر و در مناطق محروم بسازد و کودکان و دانش‌آموزان در صورت نیاز تحت درمان قرار بگیرند. عمل نیک خیرین باقیات و صالحات ماندگار هست و باید قدردان این بزرگوار باشیم.

وی افزود: ما در مجموعه آموزش و پرورش خیرین بزرگ و باارزشی چون آقای گل نراقی داریم که در امر مدرسه سازی اندیشه نیکی دارند. بدانید و آگاه باشید تا هر زمانی که این بیمارستان و‌ مدارس وجود دارد و حتی یک دانش‌آموز در آن‌جا درمان و یا مشغول به تحصیل است این خیرین عزیز شامل ثواب می‌شوند. این کار خیرین سلامت و مدرسه ساز، مصداق بارز باقیات و صالحات و عمل صالح است.

کریمیان با اشاره به اینکه مردم ایران همواره در کارهای نیک و خیر حضور داشته‌اند، تاکید کرد: انقلاب ما انقلابی مردمی بود. در زمان جنگ این مردم بودند که به کمک هم آمدند و در مشکلات مختلف پای کار آمدند. امروز خیرین مدرسه‌ساز هم به یاری ما آمده‌اند. کسی که باقیات و صالحات از خود به‌جای بگذارد توشه و ذخیره آخرت خودش را تضمین کرده است. می خواهم تا همواره مانند گذشته مردم در کنار ما باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه موضوع مهم این است که در مسیر اسلام حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: سُکان این کشتی در دستان رهبر معظم انقلاب اسلامی است و مردم هم در تمام عرصه‌های مهم کشور از انقلاب تا دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها در تمام بزنگاه‌ها و پیچ‌های تاریخی پای انقلاب هستند. پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا مسیر حکمرانی در جهان تغییر کرده و به مردم‌سالاری دینی برسد. ما میراث‌دار این گنج عظیم، ارزشمند، هدیه و موهبت الهی هستیم که برای نسل آینده باید هدیه داشته باشیم.

کریمیان با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد: جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان یک بار دیگر در ۲۲ بهمن مثل همیشه در کنار سایر اقشار مردم با حضور در راهپیمایی، حماسه بزرگی خلق خواهیم کرد.

در ادامه جلسه، صادق نیت رئیس بیمارستان کودکان حکیم که سابقه معلمی دارد به ارائه گزارشی از روند ساخت این مجموعه پرداخت.

در ابتدای جلسه، منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ گزارشی از فعالیت های این مدیریت ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار