علیرضا کریمیان در آیین افتتاح مجتمع آموزشی شهید سلیمانی منطقه ۴:

دانش‌آموزان و فرهنگیان شهر تهران با حضور در ٢٢ بهمن، دگربار به جمهوری اسلامی ایران رای می‌دهند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران همواره مردم بوده‌اند، حضور پرشور فرهنگیان در راهپیمایی ٢٢ بهمن را مصداق رای دوباره به جمهوری اسلامی برشمرد و از مردم به عنوان پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان و فرهنگیان شهر تهران با حضور در ٢٢ بهمن، دگربار به جمهوری اسلامی ایران رای می‌دهند

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر، مجتمع آموزشی شهید سلیمانی منطقه ۴ با حضور آیت الله محمدحسن اختری؛ مشاور رئیس جمهور، عباس جوهری؛ معاون استاندار و سرپرست فرمانداری تهران، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیرکل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران و هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ برگزار شد.

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن گرامیداشت دهه فجر و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای دو رکن اصلی «جمهوریت» و «اسلامیت» است که جمهوریت به خاطر حضور هر لحظه و همیشگی مردم در کنار این نظام است که در تمام نقاط عطف و بزنگاه های تاریخی حضوری مشهود و موثر داشتند و امروز در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همه فرهنگیان و دانش آموزان را به حضور هرچه باشکوه تر در راهپیمایی ٢٢ بهمن دعوت می کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: همانطور که در ١٣ آبان شاهد حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی بودیم؛ این بار نیز حماسه بزرگی را در سالروز پیروزی انقلاب خلق خواهیم کرد و یک بار دیگر به جمهوریت نظام رای می دهیم و می گوییم که این انقلاب برآمده از مردم و برای مردم است و این اتفاق، مشت محکمی خواهد بود بر دهان تمام دشمنانی که برای کشور نقشه های شوم دارند.

کریمیان افزود: پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران همواره مردم بوده اند و روز شنبه ٢٢ بهمن فرصت دوباره ای است برای اینکه با حضور چشمگیر مردم اثبات کنیم پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش شهر تهران برای روز ٢٢ بهمن برنامه های متنوع و ارزشمندی خواهد داشت و همچون هرسال، گروه سرود ١٣۵٧ نفره آموزش و پرورش اجرای فاخری خواهد داشت.

کریمیان در پایان با اشاره به نام مجتمع آموزشی شهید سلیمانی اظهار کرد: نام بسیار خوب و با برکتی به نام سردار دلها شهید سلیمانی برای این مجتمع آموزشی انتخاب شده و امیدواریم دعای خیر این شهید پشتوانه تمام مردم ایران و به ویژه دانش آموزان این مدرسه باشد.

گفتنی است؛ مجتمع آموزشی شهید سلیمانی منطقه ۴ در زمینی به مساحت ۴٧١٠ متر مربع با ٣۴ باب کلاس، ١٣ اتاق اداری، ١٠ باب سالن و آزمایشگاه، کتابخانه ای به ابعاد ١٨٠ مترمربع و در زیربنای ۵١٩۵ متر مربع ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار