مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران در بازدید از بیمارستان کودکان حکیم:

بیمارستان کودکان حکیم با توجه به بافت اجتماعی، اقتصادی و سلامت منطقه، در جنوب تهران ضروری بود

می خواهیم با افتتاح این بیمارستان گام های امیدبخشی در جهت سلامت کودکان برداشته شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران طی بازدید از بیمارستان کودکان حکیم، تاکید کرد بیمارستان کودکان حکیم با توجه به بافت اجتماعی، اقتصادی و سلامت منطقه، در جنوب تهران ضروری بود.

کد مطلب: ۱۳۳۳۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان کودکان حکیم با توجه به بافت اجتماعی، اقتصادی و سلامت منطقه، در جنوب تهران ضروری بود

بیمارستان کودکان حکیم یکی از بیمارستان‌های مجهز در جنوب تهران خواهد بود که خدمات تخصصی و فوق تخصصی کودکان را به منطقه جنوب تهران و در سایر شهرها نیز ارائه خواهد داد. از دیگر اهم موارد این بیمارستان، اورژانس، اتاق عمل های مجهز، آزمایشگاه و رادیولوژی و بخش های ویژه است که بر اساس سن مراجعین تقسیم بندی شده است.

منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ به همراه تعدادی کارشناس از این بیمارستان بازدید کردند.

منصور هدایتی ضمن تشکر از زحمات رییس، مدیر و‌ پرسنل درباره ضرورت وجود این بیمارستان گفت: وجود بیمارستان کودکان حکیم در منطقه جنوب تهران با توجه به بافت اجتماعی، اقتصادی و سلامت منطقه بسیار لازم بود. ما می خواهیم با افتتاح این بیمارستان، گام های امیدبخشی در جهت سلامت دانش آموزان برداشته شود.

در این نشست ضمن بررسی ظرفیت های موجود در بیمارستان و آموزش و پرورش، برنامه ها و طرح های مختلفی نظیر طرح پایش سلامت دانش آموزان توسط پزشکان جهادی این بیمارستان در مدارس، ارجاع دانش آموزان بیمار، اطلاع رسانی گسترده در مجموعه آموزش و پرورش منطقه، تشکیل بازدیدها و اردوهای متناسب دانش آموزی و همکاران، حضور پزشکان نخبه در جمع دانش آموزان و.... مصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار