معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فارسان:

امنیت کنونی خود را مرهون خون شهدا هستیم

فارسان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان، عامل اصلی امنیت و عزت ملی را رشادت شهدا دانست و بر پیروی از راه آنان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
امنیت کنونی خود را مرهون خون شهدا هستیم

مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی با حضور علی بزرگ‌نیا معاون پرورشی و تربیت بدنی،خانواده شهدا،جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و بسیج در دبیرستان نمونه دولتی دکتر سلطانی فارسان برگزار شد.

علی بزرگ‌نیا، در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: دهه فجر و ۲۲ بهمن ماه یادآور حماسه آفرینی های ملت غیور و ولایی ایران در سایه رهنمودهای امام راحل است که ملت فهمیم ایران با خروش انقلابی و استقلال طلبی خود به حکومت استبدادی و آکنده به ظلم پهلوی، پایان دادند و درس ایستادگی را برای آیندگان و تمام آزادی خواهان جهان به یادگار گذاشتند. ما امنیت خود را مدیون شهدا هستیم و می بایست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل تا پای جان، صیانت کنیم.

در ادامه افسانه غفاری، مدیر دبیرستان دکتر سلطانی، ضمن تشریح گوشه ای دستاورد های انقلاب اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با تحصیل دانش آموزان، آینده کشور را در گرو دانش و همت آنان دانست و دانش آموزان را به تلاش و کوشش در راه کسب علم فراخواند.

شهلا محمدی، معاون پرورشی دبیرستان دکتر سلطانی نیز، دهه فجر را یادآور تحولی بزرگ در تاریخ کشور دانست و حضور دانش آموزان در برنامه های انقلابی را گامی بزرگ در جهت تعمیق باورهای دینی و ملی برشمرد.

گفتی است این مراسم انقلابی با اجرای برنامه متنوع توسط دانش آموزان،مزین شد.

دانش آموز خبرنگار:حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار