مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

دهه هشتادی‌ها باید حافظان دستاوردهای انقلاب باشند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی دهه هشتادی‌ها را حافظان دستاوردهای انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۵۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دهه هشتادی‌ها باید حافظان دستاوردهای انقلاب باشند

جشن انقلاب دهه هشتادی‌ها در مجموعه ورزشی 2 هزار نفری فرهنگسرای جوان ارومیه و با حضور مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان، حسین یکتا مسئول جمعیت نیکوکاری امام رضایی‌ها و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، مربیان و دانش‌آموزان شهرستان ارومیه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این مراسم به نقش جوانان و نوجوانان در صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی بعد از ۴۴ سال درخشش و تلاش، هم‌اکنون دستاوردهای بسیاری در عرصه‌های علمی، نظامی، فرهنگی و سیاسی دارد که صیانت از این دستاوردهای ارزشمند وظیفه تک تک آحاد جامعه است، چرا که دهه هشتادی ها باید حافظان دستاوردهای انقلاب باشند.

علی مطهری بیان کرد: درخشش این روزهای ایران اسلامی آسان حاصل نشده است و تمامی این موارد را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان و مدافعان حریم ولایت و حرم هستیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، گفت: فرهنگیان و معلمان باید رشادت‌های انجام شده برای کسب اقتدار ایران اسلامی را همواره در مدارس تبیین کنند.

حسین یکتا، مسوول جمعیت نیکوکاری امام رضایی‌ها نیز در این مراسم نسل های دهه هفتاد، هشتاد و نود را یاران امام زمان (عج) دانست و گفت: دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها خیلی مواظب باشید و بند پوتین هایتان را محکم ببندید و چادرهایتان را سفت بگیرید.

وی گفت: امروز به برکت خون شهدای این خطه و کل کشور و به حق سرهای بریده در دفاع از حرم ما پشت دیوارهای بیت المقدس هستیم. اگر روزی می‌گفتیم تا کربلا رسیدن یک یا حسین دیگر، امروز باید بگوییم تا بیت المقدس یک یا حسین دیگر.

یکتا افزود: در جبهه علمی و فتح و فتوحات و جبهه اقتصادی خبری در راه است و اتفاق‌هایی در راه است که خواهید دید پرچمی از این مملکت بالا می‌رود که همه عالم مبهوت خواهند ماند، ما به همت دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها به بلندترین قلل علمی خواهیم رسید. دهه نودی‌ها انقلاب را به اوج خواهند رساند و اوج انقلاب این است که علم را به دست علمدار خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار