دکتر حسن سلطانی،خیر مدرسه‌ساز:

دانش‌آموزان سرمایه‌های نفیس جامعه هستند

فارسان (پانا) - حسن سلطانی یکی از پزشکان متبحر و خیر مدرسه‌ساز استان چهارمحال و بختیاری از دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند ملی یاد کرد و بر هموارسازی راه ترقی دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان سرمایه‌های نفیس جامعه هستند

حسن سلطانی، موسس دبیرستان نمونه دولتی دکتر سلطانی به همراه وهاب فروزنده، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان از این دبیرستان بازدید کرد.

سلطانی طی این بازدید به گفت و گوی صمیمی با مدیر و کادر اجرایی آموزشگاه نشست و در جریان وضعیت آموزشگاه، دانش آموزان و مهم ترین مشکلات و دغدغه های آنان قرار گرفت.

وی در این بازدید گفت: دانش آموزان مهم ترین سرمایه های یک کشور به شمار می روند. آینده جامعه ما به دانش، تحصیل و پشتکار دانش آموزان گره خورده است و همگی باید در حد توان راه را برای موفقیت و پیشرفت آنان هموار کنیم.

این خیر مدرسه ساز از درخشش پیاپی دانش آموزان نمونه دبیرستان طی سال های متعدد در کنکور ابراز خشنودی کرد و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

افسانه غفاری، مدیر آموزشگاه نیز ضمن تشکر از حضور دکتر سلطانی در دبیرستان، گفت: خیرین مدرسه ساز روشنگر چراغ علم و آگاهی در جامعه هستند. به لطف دکتر سلطانی، تاکنون بسیاری از دانش آموزان شهرستان فارسان توانستند با تحصیل در این دبیرستان به درجات عالی برسند و مایه افتخار شهرستان شوند.

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار