دبیر روانشناسی مدرسه امامت پاکدشت:

فضای مجازی، معضل بزرگ خانواده‌ها است

پاکدشت (پانا) - یک دبیر روانشناسی در پاکدشت تاکید کرد فضای مجازی، معضل بزرگ خانواده‌ها است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فضای مجازی، معضل بزرگ خانواده‌ها است

به همت دبیر روانشناسی مدرسه امامت پاکدشت در راستای آگاه‌سازی و آشنایی خانواده‌ها با آسیب‌های اجتماعی کارگاه آموزشی برگزار شد.

زهرا رضاپور، دبیر روانشناسی مدرسه امامت در این کارگاه اظهار کرد: رفتارهای ناهنجاری که بعضی مواقع خودمان یا اطرافیان انجام می‌دهیم که تابع قوانین جامعه نیست را تحت عنوان آسیب های اجتماعی می‌شناسیم و اکثر مواقع آسیب های اجتماعی به قدری فضای زندگی ما را در بر می‌گیرد که به هنجار تبدیل می‌شوند، به طوری که نسبت آنها سازگار می‌شویم و واکنشی به آنها نشان نمی‌دهیم؛ امروزه یکی از آسیب‌های اجتماعی که خانواده‌ها در بر می‌گیرد و معضل بزرگی برای آنان محسوب می‌شود، فضای مجازی است.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی مادران به جهت سرگرم کردن کودکان خود از سن کم آنها را با فضای مجازی آشنا کرده و برای آنها تلفن همراه تهیه می‌کنند و این یکی از معضلاتی است که هم در حال حاضر و هم در آینده مشکل ساز خواهد بود.

رضاپور در ادامه با اشاره به روابط خانواده با فرزندان گفت: با فرزندان خود رفیق باشید و سعی کنید ارتباط صمیمی بین یکدیگر ایجاد کنید، بطوری که فرزندانتان اعتماد کاملی نسبت به خانواده داشته باشند و رازهایشان را با شما در میان بگذارند و همچنین با آنها مهربان، خوش برخورد و دوست باشید.

وی در پایان اظهار کرد: فرزندانتان از شما الگوبرداری می‌کنند و رفتارهای شما، رفتار آنها در آینده با خانواده و همسرشان را شکل می‌دهند، بنابراین نسبت به رفتار، کردار و گفتار خود با همسر و خانواده خود دقت کنید و سعی کنید با مهربانی و خوش رویی با اعضای خانواده تعامل داشته باشید.

دانش آموز خبرنگار: یکتا تنها

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار