افتتاح طرح محله‌محور در مسکن مهر امام رضا(ع) پاکدشت

پاکدشت (پانا) - طرح محله‌محور با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی نوجوانان در محلات پرآسیب، در مسکن مهر امام رضا(ع) شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح طرح محله‌محور در مسکن مهر امام رضا(ع) پاکدشت

همزمان با شروع دهه فجر، اداره کل شهرستان‌های استان تهران، طرحی با عنوان محله‌محور با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی نوجوانان در محلات پر‌آسیب شهرستان‌های استان تهران به راه انداخت.

شهرستان پاکدشت به صورت پایلوت در مسکن مهر امام رضا(ع) حضور پیدا کرد و به کمک آموزشگاه نورقائم، با مدیریت علی‌اکبر محسنیان شروع به فعالیت کرد.

محمد حسنی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، طیبه ایوبی، کارشناس مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و سیدحسین میرقادری، کارشناس‌مسئول تربیت‌بدنی، شهرستان پاکدشت در آموزشگاه نورقائم مسکن مهر امام رضا(ع) حضور یافته و به همراه مدیر آموزشگاه، معاون پرورشی، مشاور، دیگر همکاران، امام جماعت مسجد محله و دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در این طرح، مراسم افتتاحیه طرح محله‌محور را اجرا کردند.

در این مراسم، مسابقات ورزشی آغاز شد و با پایان دوره‌ مسابقات و مشخص شدن برگزیدگان، مراسم اختتامیه در مسجد محله برگزار خواهد شد.

در طول مدت اجرای این طرح، مشاور دلسوز حضور دارد و به صورت حرفه‌ای، رفتارهای دانش‌آموزان را مد نظر می‌گیرد و با رویکرد مشاوره‌ای، به کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی دانش‌آموزان و مشکلات احتمالی خانوادگی آن‌ها رسیدگی می‌کند.

خبرنگار : عباس رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار