درششمین روز از دهه فجر مانور یاوران انقلاب در سنندج برگزار شد

سنندج (پانا) - مانور یاوران انقلاب با حضور دانش‌آموزان عضو گروه پیشتازان سازمان دانش‌آموزی کردستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
درششمین روز از دهه فجر مانور یاوران انقلاب در سنندج برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، در ششمین روز از دهه فجر مانور یاوران انقلاب با حضور بیش از 300 دانش آموز عضو گروه پیشتازان از 20 مدرسه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شد.

در این مراسم معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن خیر مقدم به مدعوین مراسم و تبریک دهه فجر از کلیه عوامل برگزارکننده این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

وی به دوران طاغوت و آغار شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل اشاره و بیان کرد: دوران طاغوت مملو از رنج و سختی و تبعیض برای مردم بود و این امر سبب به ستوه آمدن مردم شده بود و با بازگشت امام در روز 12 بهمن سال 57 پس از 10 روز انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

عزت الله طیبی راد پیروزی انقلاب را مرهون سه عنصر دانست که یکی خود امام بزرگوار و دیگری مردم همیشه در صحنه و سوم نصرت و یاری خدا بود. بعد از اینکه نهضت انقلاب به پیروزی رسید استکبار و دشمنان اسلام چشم دیدن این پیروزی را نداشتند و با ایجاد تفرقه و تشکیل گروه های معاند در کردستان و دیگر نقاط کشور سعی در ممانعت از انقلاب داشتند که به شکر خدا و با لطف مجاهدت ها و خون شهدا انقلاب به سر منزل خود رسید.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کردستان به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: امروزه شاهد توسعه در دورترین نقاط کشور هستیم و بعد از 44 سال شاهد رشد و دستیابی به قله های رفیع علمی هستیم و نهال انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: به امید خدا همگی در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد و تمامی دسیسه ها و نقشه های دشمن را خنثی خواهیم کرد

گفتنی است در این مراسم دانش آموزان پیشتاران در گروه های مختلف به نمایش توانمندی ها و مهارت های علمی و فرهنگی خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار