مدیر آموزش و پرورش بویراحمد در همایش ملی یاوران انقلاب

بیانیه گام دوم انقلاب بهترین نوع جهاد تبیین است

یاسوج (پانا)- مدیر آموزش و پرورش بویراحمد در همایش ملی یاوران انقلاب عنوان کرد بیانیه گام دوم انقلاب بهترین نوع جهاد تبیین است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گام دوم انقلاب بهترین نوع جهاد تبیین است

کورش دلشاد در این آیین باشکوه با تبریک دهه پرفروغ فجر، اظهار کرد:نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه ایرانیان افتخار و اقتدار داد، نظامی که در همه عرصه ها برای ما عزت آفرین بود.

دلشاد گفت: استقلال در تمامیت ارضی ثبات و امنیت و مشارکت فعال مردم در همه زمینه ها از جمله اقتصاد و سیاست از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به جهاد تبیین افزود:بهترین جهاد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب می باشد، بیانیه گام دوم انقلاب هم عالمانه و منصفانه بیان شده است و هم دفاع کامل از راه‌های طی شده را داشته است.

دلشاد افزود: ما این بیانیه گام دوم را به عنوان منشور انقلاب اسلامی باید از آن یاد کنیم چون به دستاوردهای چهل ساله انقلاب پرداخته است.

وی با بیان اینکه یکی از کسانی که در این بیانیه مورد خطاب قرار گرفته شما دانش آموزان هستید گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ۳۵میلیون نوجوان جوان به عنوان موتور محرکه انقلاب باید در همه عرصه ها حضور فعال داشته باشند.

قابل ذکر است این مراسم که به صورت نمادین در سالن پوریا ولی شهر یاسوج و با همکاری سازمان دانش آموزی استان، هلال احمر و آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد، حسنعلی عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی و محلی به همراه صدها نفر از دانش آموزان تشکیلات پیشتازان حضور داشتند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بویراحمد نیز در حاشیه این آیین به پانا گفت: برگزاری این همایش در سراسر استان، سبب تعمیق باورهای دانش آموزان به ارزش‌های انقلاب و پشتیبانی از ولایت خواهد بود؛ چرا که دشمنان برای صدمه زدن به انقلاب، ابتدا به به ثروت‌های ما که دانش‌آموزان هستند، آسیب می‌رسانند، بنابراین باید خود را در مقابل آسیب‌های اجتماعی مراقبت کرده و سالم و سربلند زندگی کنیم.

سید قدرت موسوی ارشد ادامه داد:نسل امروز باید با آگاهى بیشتر و بهتر به سراغ رویدادهاى مختلف رفته و متولیان نظام تعلیم تربیت نیز با راهکارهاى مختلف، یارى رسان دانش آموزان در تحق این مهم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار