رئیس سازمان دانشآموزی شهر تهران:
دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان رویکرد انقلاب و تربیت سیاسی نسل نو با نگاهی امیدبخش است
برنامههای بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی به صورت دانشآموز محوری در مدارس شهر تهران برنامهریزی شده است
تهران(پانا) - رئیس سازمان دانشآموزی شهر تهران، با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان رویکرد انقلاب و تربیت سیاسی نسل نو با نگاهی امیدبخش است، استفاده از ظرفیتهای تشکلهای دانشآموزی برای تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان را امری ضروری عنوان کرد.
محمد خزایی؛ رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان است، در گفت وگو با پانا گفت: «دهه فجر انقلاب اسلامی بخشی از تاریخ ملت ایران در عصر حاضر و تداعی کننده رهایی مردم این مرز و بوم از ظلم و ستم است که تولد دوباره این ملت را در پی داشت، بنابراین این دهه فرصتی مناسب برای بیان رویکرد انقلاب و تربیت سیاسی نسل نو با نگاهی امیدبخش است. در دهه فجر نه تنها اسلام تولد یافت؛ بلکه ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی تولدی دوباره یافتند، به همین دلیل است که این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمار می رود.»
وی ضمن اشاره به اینکه مسیر تکاملی انقلاب اسلامی با هدایت های مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: «انقلاب اسلامی حاصل نگاه ولایتمدارانه ملت ایران است که در این میان می توان با توجه به نقشی که مدارس در به ثمر رسیدن این نهضت مردمی به رهبری امام خمینی (ره) داشته اند، از دانش آموزان و معلمان به عنوان طلایه داران انقلاب یاد کرد که در این راستا دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب در عرصه داخلی و جهانی با حمایت های معلمان است تا در این ایام، آینده سازان ایران اسلامی با دستاوردهای انقلاب شناخت بیشتری پیدا کنند.»
مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران در پایان با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی در این ایام امری ضروری است، تصریح کرد: «برنامه های بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی به صورت دانش آموز محوری در مدارس شهر تهران برنامه ریزی شده است تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت تشکلهای دانشآموزی روحیه امید، نشاط و گفتمانسازی انقلاب را در بین دانش آموزان ایجاد کنیم.»
دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی
ارسال دیدگاه