افتتاح میدان امام رضا شهرستان نکا با اعتبار۳۰ میلیارد تومان

نکا (پانا) - عبدالرضا بابایی فرماندار شهرستان نکا اظهار کرد آن‌چیزی که امروز در این اجتماع عظیم رقم می‌خورد، کاری بزرگ در حوزه جهاد تبیین است و دستاوردی که ملموس و قابل مشاهده از اقدام جهادی خدمتگزاران شما مردم در شهرستان نکا است که از همه آنها تشکر می‌کنیم. ‎

کد مطلب: ۱۳۴۴۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح میدان امام رضا شهرستان نکا با اعتبار۳۰ میلیارد تومان

فرماندار نکا با بیان اینکه، در شهرستان نکا در ایام دهه ی فجر، ۴۴پروژه به ارزش ۴۵۱ میلیارد تومان برای افتتاح و کلنگ زنی داشتیم و خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: همانطور که میدانید این رقم از «هفته ی دولت و دهه ی فجر» رقم بسیار قابل ملاحظه ای است و کارهای خوبی، هم در حوزه ی شهری و هم در حوزه ی روستایی، اتفاق افتاده است.

عبدالرضا بابایی تصریح کرد: هیچ روستایی در شهرستان نکا وجود ندارد که ما پروژه ای در حال اجرا نداشته باشیم، مثلا در روستای کِفرات از بخش هزارجریب که وطن شهید مدافع حرم کمالی است، از ابتدای سال، گازرسانی و آبرسانی و جهت آسفالت زیرسازی شد و طرح هادی آن نیز در حال اجرا است که فقط در یک روستا ۴ کار بزرگ را از ابتدای سال تاکنون انجام دادیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با بیان اینکه، عزم دولت و دستور رهبری بر این است که مشکل آب شرب کل روستاها تا پایان سال ۱۴۰۲ حل شود، خبر داد: ما به شما قول میدهیم تا هفته ی دولت در سال ۱۴۰۲ کل مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان نکا را حل کنیم.

فرماندار نکا همه ی این دست آوردها را مرحون امام(ره)، شهدا، خادمان و زحمتکشان امروز دانست و ابراز امیدواری کرد: بزودی شاهد «آزادسازی حاشیه ی رودخانه» باشیم تا این رودخانه محور توسعه ی شهرستان باشد و همچنین در انتهای شهر نیز شاهد «کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح» باشیم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم گفت: افتتاح میدانی که به نام امام هشتم، امام رضا(ع) است و در مدت ۵ماه به بهره برداری رسید مایع خوشحالی بنده است و از همه ی مسئولان و دست اندرکاران آن که با رأفت و همدلی در کنار یکدیگر پروژه ها را یکی پس از دیگری افتتاح و به مردم خدمت میکنند تشکر میکنم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی تصریح کرد: فقط در سایه ی «وحدت و انسجام» و «نگاه انقلابی» و روی کار آمدن «مسئولان جوانمرد» است که میتوان کارهای زیادی را انجام داد و شهر، استان و کشور را پیش برد، و اگر چنین نباشد شهر، استان و کشور عقب میافتد.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در پایان از مسئولین و مدعوین خواست تا با شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن، دشمنان ایران اسلامی را ناامید کنند.

خبرنگار: مهدی مبرا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار