فرماندار شهرستان نکا:

شهرستان نکا میزبان مهمانان نوروزی است

نکا (پانا) - فرماندار نکا با اعلام اینکه شهرستان نکا آماده میزبان از مهمانان نوروزی است گفت در آستانه سال جدید ۱۲ کمیته خدمات سفر در شهرستان برای میزبانی از مسافرین شکل گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان نکا میزبان مهمانان نوروزی است

فرماندار شهرستان نکا در گفتگو با خبرنگار پانا افزود: برای اسکان مسافرین نوروزی در نکا با همت اداره آموزش و پرورش ۳ مدرسه، و همچنین ۲ سالن ورزشی سرپوشیده به عنوان پشتیبان در مواقع ضرری در نظر گرفته شده است.

عبدالرضا بابایی گفت: دستگاه های نظارتی بازدید از مکان های اسکان ، نمازخانه ها خواهند داشت و این نظارت در نکا شروع شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا بیان کرد: در بخش ها مساجد و مکان های اسکانی در نظر گرفتیم و با بخشداران جلسات متعددی داشتیم تا بخش های نکا میزبان مهمانان و مسافرین باشند.

عبدالرضا بابایی بیان کرد: در تعطیلی نوروز دستگاه های خدمت رسان در نکا فعال هستند و خدمات لازم را به مردم و مسافرین می رسانند.

فرماندار شهرستان نکا به دستور استاندار مازندران اشاره کرد و افزود: زیباسازی و فضاسازی شهر را برای شهرداری مصوب کردیم، و پاکسازی ، رفت‌روب شهر توسط شهرداری انجام می شود.

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان نکا در پایان به تامین اقلام اساسی مورد نیاز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشکلی در نکا نداریم و در جلسات مربوطه برنامه ریزی های لازم به عمل آمده است.

خبرنگار پانا: امیرعلی عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار