مدیر آموزش و پرورش نایین مطرح کرد؛

مسابقات قرآن، عترت و نماز، زمینه‌ساز تعالی دانش‌آموزان

نایین(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نایین گفت مسابقات قرآن، عترت و نماز، زمینه‌ساز رشد و تعالی معنوی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۴۳۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن، عترت و نماز، زمینه‌ساز تعالی دانش‌آموزان

به گزارش پانا، افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی (مرحله منطقه ای) با حضور دانش آموزان دوره متوسطه در دبستان حاج حسین مکتبی و شهید فردوسی زاده نائین برگزار شد.

حمید شهریاری، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نایین در مراسم افتتاحیه مسابقات اظهار کرد: این مسابقات زمینه ساز رشد و تعالی معنوی دانش آموزان در راستای معارف حیات بخش و انسان ساز قرآن، عترت و نماز است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و میلاد حضرت علی(ع)، از حضور ارزشمند دانش آموزان در این رویداد مهم قرآنی تشکر کرد و توسعه فرهنگ قرآنی و استعدادیابی نوجوانان و جوانان در زمینه فعالیت های قرآنی را از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی دانست.

در این مسابقات ۱۳۰ دانش آموز دختر و ۱۴۰ دانش آموز پسر در رشته‌های تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، گفتمان مهدوی، انشای نماز و احکام (بخش پژوهش) و رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء ، حفظ جزء ۳۰ و حفظ کل ، اذان ، مداحی و دعاخوانی (بخش آوایی) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مرحله آموزشگاهی این مسابقات هرساله در هفته پایانی آذرماه همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار