فرماندار نایین:

برنامه‌های دهه فجر امسال با رویکرد امیدآفرینی در پنج محور برگزار می‌شود

نایین (پانا) - فرماندار شهرستان نایین گفت بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف با رویکرد جهاد تبیین و امیدآفرینی در ۵ محور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۳۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های دهه فجر امسال با رویکرد امیدآفرینی در پنج محور برگزار می‌شود

محمد کریمی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، ۹۷ پروژه عمرانی در شهرستان نایین با اعتبار بالغ بر ۴۴۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بخش های دولتی و خصوصی در زمینه های اشتغال و جذب نیرو بهره برداری خواهد شد.

فرماندار نایین بیان کرد: کلنگ زنی طرح گاز رسانی به کلوت محمدیه و ایستگاه شهید شرافت با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان و پروژه آب رسانی ۲۴ روستای کوهستان و بهارستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: پروژه‌های مورد بهره‌برداری در بخش‌های زیر ساخت، راه، انرژی، ارتباطات، دانش بنیان، خدمات، صنایع، کشاورزی و آموزشی از جمله احداث و بهسازی شبکه برق ، احداث ایستگاه های تمام خودکار هواشناسی ، مرمت و بازسازی قنوات و استخر های آب روستایی، ساختمان جدید بیمه سلامت، آب شرب روستایی، سنگفرش معابر شهری و روستایی، تجهیز و توسعه شبکه مخابرات، زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، بهره برداری از روکش آسفالت محور های مواصلاتی شهرستان، بهره برداری از سالن ورزشی اردوگاه شهید باهنر مدیریت آموزش و پرورش و بهره‌برداری از ۵ طرح صنعتی است.

کریمی خاطر نشان کرد: بیش از ۳۰۰ برنامه در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی هنری، ورزشی با رویکرد جهاد تبیین در جامعه برنامه ریزی گردیده که در طول برنامه های دهه فجر در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تفاوت برنامه‌های امسال با سال‌های گذشته محوری بودن برنامه‌ها در پنج محور محله‌محوری، قشری‌تخصصی، تجمیعی، ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و برنامه‌های دستگاهی است.

دانش آموز خبرنگار: محمد یاسین کوشک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار